Jag gör samma fast jag ligger i sängenLigger i soffan och kollar på filmen som går på femman
är toktrött efter bad och sen ett par timmar ute med dans runt stång och sånt. Mycket trevligt och opretentiöst firande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör samma fast jag ligger i sängenLigger i soffan och kollar på filmen som går på femman
Jag hoppas du hittar kärleken snart. Du verkar vara en sån fin person så jag håller tummarna för dig! Kram!Drabbas igen av saknaden efter någon att älska (utöver dottern). Vill vara kär, få kramas eller iaf få lite uppskattning. Men utsikten att hitta någon som ensamstående är väl minimal... Satsar på celibat tills dottern är tonåring och lite mer självgående, typ.
Tack!Jag hoppas du hittar kärleken snart. Du verkar vara en sån fin person så jag håller tummarna för dig! Kram!
Många fler än vad man tror går på vad som finns på insidan. Och vem har bestämt att du inte är vacker?Tack!Men som sagt, ensamstående och inget fördelaktigt utseende som gör sig för nätdejting så chanserna att träffa nån är inte direkt stora. Kanske om jag lyckas få jobb/praktik så att jag träffar lite folk.
Har spanat på en av naprapaterna på gymmet ett bra tag men han är typ 7 år yngre än mig och grymt snygg så jag vågar inte ens skicka vänförfrågan på fbinte ens lammkött, snarare happy meal liksom
![]()
Fast jag har testat HP, fick bara mail när jag inte hade bild som visade ansikte eller kropp. På nätet är människor ytliga och det orkar jag inte med. Jag kan tycka att jag är vacker, men jag är inte bildskön, typMånga fler än vad man tror går på vad som finns på insidan. Och vem har bestämt att du inte är vacker?
Skicka du en förfrågan, du kan inte får mer än ett nej. Man ångrar bara saker man ville men aldrig gjorde till sist
Happy meal?! Aldrig hört förrMen lammkött ja
Konstigare saker har hänt i världen
![]()
Fast HP är väl mest en ren sexsajt? I alla fall enligt dom som är där, Jag har aldrig varit där faktiskt.Fast jag har testat HP, fick bara mail när jag inte hade bild som visade ansikte eller kropp. På nätet är människor ytliga och det orkar jag inte med. Jag kan tycka att jag är vacker, men jag är inte bildskön, typ
Nästa vecka, när gymkortet har gått ut så jag inte kommer springa på honom där längre, då ska jag skicka en vänförfrågan! Det lovar jag!
Happy meal kom jag och min vän på nån gång i 20-årsåldern. Det är ett ganska bra uttryck. Lammkött kan vara ok, men inte happy meal![]()
Vet faktiskt inte? Jag gick på reklamenFast HP är väl mest en ren sexsajt? I alla fall enligt dom som är där, Jag har aldrig varit där faktiskt.
Gör det! Håller tummarna för dig!
Så var går gränsen för lammkött och happy meal då?![]()
Se där då har jag lärt mig nåt nytt i kvällLammkött är väl typ 1-5 år yngre, mer än så är happy mealfast jag vet att det kan bli bra det också, en av mina bästa vänner är gift och har två barn med en tio år yngre man!
![]()