Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Drabbas igen av saknaden efter någon att älska (utöver dottern :heart). Vill vara kär, få kramas eller iaf få lite uppskattning. Men utsikten att hitta någon som ensamstående är väl minimal... Satsar på celibat tills dottern är tonåring och lite mer självgående, typ.

Drabbas igen av saknaden efter någon att älska (utöver dottern :heart). Vill vara kär, få kramas eller iaf få lite uppskattning. Men utsikten att hitta någon som ensamstående är väl minimal... Satsar på celibat tills dottern är tonåring och lite mer självgående, typ.
Jag hoppas du hittar kärleken snart. Du verkar vara en sån fin person så jag håller tummarna för dig! Kram!

Jag hoppas du hittar kärleken snart. Du verkar vara en sån fin person så jag håller tummarna för dig! Kram!
Tack! :heart Men som sagt, ensamstående och inget fördelaktigt utseende som gör sig för nätdejting så chanserna att träffa nån är inte direkt stora. Kanske om jag lyckas få jobb/praktik så att jag träffar lite folk.
Har spanat på en av naprapaterna på gymmet ett bra tag men han är typ 7 år yngre än mig och grymt snygg så jag vågar inte ens skicka vänförfrågan på fb :D inte ens lammkött, snarare happy meal liksom :D

Tack! :heart Men som sagt, ensamstående och inget fördelaktigt utseende som gör sig för nätdejting så chanserna att träffa nån är inte direkt stora. Kanske om jag lyckas få jobb/praktik så att jag träffar lite folk.
Har spanat på en av naprapaterna på gymmet ett bra tag men han är typ 7 år yngre än mig och grymt snygg så jag vågar inte ens skicka vänförfrågan på fb :D inte ens lammkött, snarare happy meal liksom :D
Många fler än vad man tror går på vad som finns på insidan. Och vem har bestämt att du inte är vacker? :heart
Skicka du en förfrågan, du kan inte får mer än ett nej. Man ångrar bara saker man ville men aldrig gjorde till sist ;)
Happy meal?! Aldrig hört förr :p Men lammkött ja :D Konstigare saker har hänt i världen ;)

Många fler än vad man tror går på vad som finns på insidan. Och vem har bestämt att du inte är vacker? :heart
Skicka du en förfrågan, du kan inte får mer än ett nej. Man ångrar bara saker man ville men aldrig gjorde till sist ;)
Happy meal?! Aldrig hört förr :p Men lammkött ja :D Konstigare saker har hänt i världen ;)
Fast jag har testat HP, fick bara mail när jag inte hade bild som visade ansikte eller kropp. På nätet är människor ytliga och det orkar jag inte med. Jag kan tycka att jag är vacker, men jag är inte bildskön, typ :p

Nästa vecka, när gymkortet har gått ut så jag inte kommer springa på honom där längre, då ska jag skicka en vänförfrågan! Det lovar jag! :D

Happy meal kom jag och min vän på nån gång i 20-årsåldern. Det är ett ganska bra uttryck. Lammkött kan vara ok, men inte happy meal ;)

Fast jag har testat HP, fick bara mail när jag inte hade bild som visade ansikte eller kropp. På nätet är människor ytliga och det orkar jag inte med. Jag kan tycka att jag är vacker, men jag är inte bildskön, typ :p

Nästa vecka, när gymkortet har gått ut så jag inte kommer springa på honom där längre, då ska jag skicka en vänförfrågan! Det lovar jag! :D

Happy meal kom jag och min vän på nån gång i 20-årsåldern. Det är ett ganska bra uttryck. Lammkött kan vara ok, men inte happy meal ;)
Fast HP är väl mest en ren sexsajt? I alla fall enligt dom som är där, Jag har aldrig varit där faktiskt. ;)
Gör det! Håller tummarna för dig! :up:
Så var går gränsen för lammkött och happy meal då? :confused:

Fast HP är väl mest en ren sexsajt? I alla fall enligt dom som är där, Jag har aldrig varit där faktiskt. ;)
Gör det! Håller tummarna för dig! :up:
Så var går gränsen för lammkött och happy meal då? :confused:
Vet faktiskt inte? Jag gick på reklamen ;)
Lammkött är väl typ 1-5 år yngre, mer än så är happy meal :D fast jag vet att det kan bli bra det också, en av mina bästa vänner är gift och har två barn med en tio år yngre man! :up:

sitter och lyssnar pa regnet som smattrar pa taket ... och ar tacksam att det inte blev ett tropiskt os-regn. Jag ar snart pa vag isang ... det ar tidiga morgnar om man vill gjora nagot ute innan det blir for varmt.

Klär på mig för jobb 8-22. Lite bitter och lite ångestig. Tagit en valeriana för ångesten och bitterheten går nog bort. Det kommer förhoppningsvis fler mysiga dagar i sommar.

Vaknade nyss av att katten försökte gräva sig ner till kina i badrummet :meh: , så nu är jag vaken och dricker kaffe ......

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 990
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 642
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 335
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 218
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka