Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger på soffan och försöker koppla av. Tog typ 3-4 h idag på Ikea när det krävdes experthjälp av personal där för att planera nya köket.
Så nu har renoveringen av ny tvättstuga/toalett även sträckt sig till en köksrenovering :o

Ångesten blir iofs inte bättre av att jag överäter men det är inte därför jag har ångest.

Ah sorry! Hoppas att du snart mår bättre! Kanske är det pga ångesten som det är lättare att överäta?
Jag överäter bara pga lättja så jag har eg inget att skylla på. Hade tänkt väga 49 till fashionweek så att jag kan se lagom utmärglad ut som jag gjorde häromåret men det kommer ju inte hända :p 10 kg mer är ett mer troligt scenario :cautious:

Ah sorry! Hoppas att du snart mår bättre! Kanske är det pga ångesten som det är lättare att överäta?
Jag överäter bara pga lättja så jag har eg inget att skylla på. Hade tänkt väga 49 till fashionweek så att jag kan se lagom utmärglad ut som jag gjorde häromåret men det kommer ju inte hända :p 10 kg mer är ett mer troligt scenario :cautious:
Lugnt.
Ja jag tror att det är så.

Varför vill man se utmärglad ut?

Lugnt.
Ja jag tror att det är så.

Varför vill man se utmärglad ut?

I en lagom dos är det snyggt! ;) Skojar lite också. Jag är inte så lång och född i kurvig form så jag är helt klart snyggare om jag väger 50 istället för 55-57 som nu.

^^ Ähh jag bryr inte längre om vikt och mat. Jag vill unna mig det jag tycker om. Igår fikade syrran och jag räkmacka och äppelwienerbröd:p i stallet.
Jag har lagt på mig nu när hypertyreosen lugnat sig med medicinens hjälp. Väger kring 59 och är 1.61.

Scarfen är faktiskt orange och "fushia" typ. Plus bordeaux/vinröd och turkos! Inte röd. Såvida jag inte blivit färgblind tror jag att det kommer att bli snyggt! ;)

Här syns färgerna bättre (inklusive matchande armband som jag tänkte ha till)

hermes4.jpg

Nu misstänker jag inte att det är din stil (jag tror du är mer haute couture-vintage än 50-tals vintage) men Sivletto har en butik i Enviken, ca 1 mil från min by. Den byn är alltså rockabillyns huvudstad i Sverige (eller ja, byn bredvid då, Klockarnäs :D). Många som bor där lever och andas 50-tal. Bilar, kläder, fiket!!! och givetvis då Enviken Records dit amerikanska rockabillyartister kommer och spelar in skivor :up: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 297
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka