Sitter fortfarande på jobbet och passar på att lufta fötterna. Mina fötter känns som de är sisådär 73 grader varma 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp.
vi får inte in deltagare och måste minska organisationen. Drar jag inte in pengar så finns det inget som betalar min lön. Det sker uppsägningar på i stort sett alla våra orter och chefen går strikt på anställningsår.
Det trista i historien är att AF - vår i stort sett enda kund - köper kurser av oss men sedan inte sänder deltagare. De har så mycket att göra att de inte hinner sägs det.![]()
storstädar och dricker cider! Vill ingen festa med mig så får jag festa själv. Nådigt trött på makens vänner (som påstår sig vara mina vänner också) som bara bjuder maken på fest... Men det blir fint hemma och cider är ju gott![]()
Det har inte kommit regn till fålhagen än skulle jag säga, men nu kom detTyp väntar på att det ska börja åska! Det har börjat regna och molnen är väääldigt mörka!
Då hinner jag alltså förvarna syster i ärentunaHaha vi i Ulleråker ligger alltså lite före er andra :P