Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter här och funderar över vem som tyckte att det inte räckte med att vi ska måla timmerstugan utan bestämde sig för att både diskmaskinen och kylskåpet hade gjort sitt idag? Rätt många timmar senare så är nu äntligen det nya kylskåpet och nya diskmaskinen på plats och jag ska snart provköra diskmaskinen med all den disk som stod i den gamla när den bestämde sig för att den hade tröttnat på livet...

Japp.
vi får inte in deltagare och måste minska organisationen. Drar jag inte in pengar så finns det inget som betalar min lön. Det sker uppsägningar på i stort sett alla våra orter och chefen går strikt på anställningsår.

Det trista i historien är att AF - vår i stort sett enda kund - köper kurser av oss men sedan inte sänder deltagare. De har så mycket att göra att de inte hinner sägs det.:(

Usch sa trist @tanten Hoppas att det loser sig till det basta och att du far ett BATTRE job snarast.

Väntar på att min vän ska bli klar i duschen så vi kan gå och äta. Legat på stranden i 2,5 timme och tagit första doppet (extremt sent för att vara mig :p )

Tittar på American Pickers, tyvärr repris. Hade varit trevligt med lite nya avsnitt.
Är jäkligt mätt efter ha ätit bakad potatis, en tiptop glass och nyss massa lasagne phu. :wtf:

storstädar och dricker cider! Vill ingen festa med mig så får jag festa själv. Nådigt trött på makens vänner (som påstår sig vara mina vänner också) som bara bjuder maken på fest... Men det blir fint hemma och cider är ju gott :D

Seriöst?! Och din man går ändå?! Nä, inte ok :mad:

Du är inte i närheten av Dalarna, eller? :D Buke-träff hos mig på tisdag och vill du ta med mannen är det ok, här är vi inkluderande :p

Sitter på jobbet. Tittar på fotboll.
Tio timmar kvar till fem veckor ledigt. (Är dock snäll och jobbar en kväll plus sovande natt tors-fre nästa vecka)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 977
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 257
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka