Vad gör vi CLI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 006
  • Visningar Visningar 86 895
Status
Stängd för vidare inlägg.
Andra körlektionen avklarad och jag kände mig fantastiskt nog säkrare idag! :banana: Alltså, jag är en pessimistisk osäker individ så detta vågade jag inte hoppas på men så kändes det bättre och jag är inte lika "skakig" efteråt idag som jag var förra gången :up:

Alltså uäck! Restaurangen håller på att förbereda någon mat för i morgon, och alltså... Det luktar diarré?
Receptionen ligger mitt i värsta oset och jag sitter och får kväljningar. Då har jag ändå inte lätt till kräkkänningar. :yuck::wtf::arghh:
Funderar på om jag ska sätta en post it "Behöver du hjälp, ring, jag tål inte lukten från restaurangen" och fly :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag tänker försöka komma ihåg att ta med mig hörlurar till min operation på tisdag då jag ska bedövas från knäet och ner när de opererar... 2
Svar
24
· Visningar
731
Senast: Mia_R
·
Samhälle Jag fick en fråga från en kompis ifall hon kunde få mitt personnummer då hon hade gjort en säkerhetsprövning för ett jobb och de hade... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 686
Senast: Kaktus
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 162
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Trött på bete
  • Atletix
Tillbaka