Vad gör vi CLIX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Sonic76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 010
  • Visningar Visningar 73 107
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmmm om elpriserna ska fortsätta skena kanske man ska göra som i Storbritannien och inte betala. Strejka helt enkelt. Dont pay UK

men fungerar det verkligen?

Undrar vad som skulle hända här. Inkassso och sen stängs elen av. Eller? nja jag hoppar nog.
https://www.energimarknadsbyran.se/...ppling/undantag-fran-ratten-till-avstangning/

det kan uppstå en icke obetydlig personskada eller omfattande sakskada vid frånkopplingen.

Tänt grillen och dricker cider 😎🥂 I morgon kommer syrran och myspysen hit på förmiddagen 🥳

Vi kör semester när det flesta redan har börjat jobba, börjar inte skolan för ens 9 september såg jag. Och min sambo vill alltid ha sen semester så han är ledig i princip hela augusti.

Har äntligen kommit till skott och fixat en "tatuering" 😍
20220808_205031.webp

Jag har bara haft den i någon minut men jag älskar den :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 189
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 348
Senast: Tantan
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 322
Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
55
· Visningar
2 785
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka