Vad gör vi CXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Mia_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 018
  • Visningar Visningar 82 229
Status
Stängd för vidare inlägg.
Brr! Kallt här 🥶 Termometern visar 24 grader men det känns kallt ändå. Elementet var kallt så har slagit på det nu.
Är hungrig men vill inte äta (kall yoghurt). 🥶

Försöker producera något intelligent till grupparbetet men ska nog ta tag i den individuella inlämningsuppgiften istället så att den är färdig. En sak i taget är nog vad min hjärna kan koncentrera sig på just nu. Måste också rapportera förra årets löner till FORA, glömmer det hela tiden, sista dagen imorgon...

Hmm... oklart. Min kalender säger möte kl 10. Två av kollegornas kalendrar säger möte kl 10.
Får påminnelse nu att det är möte kl 9. Ser två kollegor gå mot möte. De andra kollegorna fattar inget - mötet skulle ju vara kl 10.

Jag pallrar mig väl upp mot mötet och ser om det är möte eller inte. :cautious:

Segt att komma igång med jobb idag. Har tyst alarm i min klocka som vibrerar första gången 5.45 och andra gången 5.55 och sen ringer mobilen i fönstret kl 6.00 och då måste jag gå ur sängen för att stänga av den. När klockan vibrerade första gången kände bara "NEEEEJ jag vill inte gå upp än!!!". Som tur är känns det hyfsat bara jag varit uppe några minuter och går ut till djuren :p

Alltså, JAG ORKAR INTE.

En mamma och hennes unge har tre av fyra säten runt bordet och hela bordet. Ungen sitter och dricker cola, äter godis och chips. Sen så VÄLTER hon sin jäkla cola ÖVER mig och mamman bara fortsätter titta i sin mobil på sin serie :banghead:
Ungen fattar att hon gjort fel och börjar säga ”förlåt, förlåt, MAMMA hjälp” och mamman fortsätter titta på sin serie. Jag tycker synd om ungen och säger att olyckor händer (det är inte ungens fel, mamman borde ha bättre kontroll över sin unge!) och att det löser sig.

MEN VAD GÖR JAG NU?! Jag ska vara i skolan en hel dag och vill inte gå runt med blöta kläder nedstänkta av cola. Ska dessutom ha tre elever efter mig som ska skugga. ALLTSÅ VARFÖR JUST IDAG?! Det typ bubblar och svider på mina ben av ungens cola, och mamman bryr sig inte ens om att försöka torka upp colan som nu ligger på bordet. Hon tittar bara på sin jäkla serie och jag äter aldrig i bussen så jag har inget papper jag kan börja torka med. AHHHHHHH :rage:

Alltså, JAG ORKAR INTE.

En mamma och hennes unge har tre av fyra säten runt bordet och hela bordet. Ungen sitter och dricker cola, äter godis och chips. Sen så VÄLTER hon sin jäkla cola ÖVER mig och mamman bara fortsätter titta i sin mobil på sin serie :banghead:
Ungen fattar att hon gjort fel och börjar säga ”förlåt, förlåt, MAMMA hjälp” och mamman fortsätter titta på sin serie. Jag tycker synd om ungen och säger att olyckor händer (det är inte ungens fel, mamman borde ha bättre kontroll över sin unge!) och att det löser sig.

MEN VAD GÖR JAG NU?! Jag ska vara i skolan en hel dag och vill inte gå runt med blöta kläder nedstänkta av cola. Ska dessutom ha tre elever efter mig som ska skugga. ALLTSÅ VARFÖR JUST IDAG?! Det typ bubblar och svider på mina ben av ungens cola, och mamman bryr sig inte ens om att försöka torka upp colan som nu ligger på bordet. Hon tittar bara på sin jäkla serie och jag äter aldrig i bussen så jag har inget papper jag kan börja torka med. AHHHHHHH :rage:

Chauffören kanske har papper, fråga om det.

Alltså, JAG ORKAR INTE.

Sparka människan på smalbenen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har klippt mitt hår typ såhär, fast det ser inte ut såhär av sig själv tyvärr 🤪. Skulle såklart frågat hos frisören, som stylade...
Svar
3
· Visningar
656
Senast: monster1
·
Utrustning Hej! Någon som sålt på eller besökt SSHL (Sveriges största hästloppis) och fått sålt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar på... 2
Svar
21
· Visningar
1 149
Senast: Liten
·
Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 286
Senast: Kakis
·
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka