Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också kallt inne hos mig, dubbla tröjorBrr! Kallt härTermometern visar 24 grader men det känns kallt ändå. Elementet var kallt så har slagit på det nu.
Är hungrig men vill inte äta (kall yoghurt).![]()
Nu dricker jag chokladte. Varmt och gottHar också kallt inne hos mig, dubbla tröjor
Barnet fryser inte alls säger han...![]()
Öronsnäcka är bra grejer då kan du jobba och vara tillgänglig samtidigt
Och ha den på ljudlös vissa delar av dygnet
Alltså, JAG ORKAR INTE.
En mamma och hennes unge har tre av fyra säten runt bordet och hela bordet. Ungen sitter och dricker cola, äter godis och chips. Sen så VÄLTER hon sin jäkla cola ÖVER mig och mamman bara fortsätter titta i sin mobil på sin serie
Ungen fattar att hon gjort fel och börjar säga ”förlåt, förlåt, MAMMA hjälp” och mamman fortsätter titta på sin serie. Jag tycker synd om ungen och säger att olyckor händer (det är inte ungens fel, mamman borde ha bättre kontroll över sin unge!) och att det löser sig.
MEN VAD GÖR JAG NU?! Jag ska vara i skolan en hel dag och vill inte gå runt med blöta kläder nedstänkta av cola. Ska dessutom ha tre elever efter mig som ska skugga. ALLTSÅ VARFÖR JUST IDAG?! Det typ bubblar och svider på mina ben av ungens cola, och mamman bryr sig inte ens om att försöka torka upp colan som nu ligger på bordet. Hon tittar bara på sin jäkla serie och jag äter aldrig i bussen så jag har inget papper jag kan börja torka med. AHHHHHHH![]()
Sparka människan på smalbenen!Alltså, JAG ORKAR INTE.
En mamma och hennes unge har tre av fyra säten runt bordet och hela bordet. Ungen sitter och dricker cola, äter godis och chips. Sen så VÄLTER hon sin jäkla cola ÖVER mig och mamman bara fortsätter titta i sin mobil på sin serie
Ungen fattar att hon gjort fel och börjar säga ”förlåt, förlåt, MAMMA hjälp” och mamman fortsätter titta på sin serie. Jag tycker synd om ungen och säger att olyckor händer (det är inte ungens fel, mamman borde ha bättre kontroll över sin unge!) och att det löser sig.
MEN VAD GÖR JAG NU?! Jag ska vara i skolan en hel dag och vill inte gå runt med blöta kläder nedstänkta av cola. Ska dessutom ha tre elever efter mig som ska skugga. ALLTSÅ VARFÖR JUST IDAG?! Det typ bubblar och svider på mina ben av ungens cola, och mamman bryr sig inte ens om att försöka torka upp colan som nu ligger på bordet. Hon tittar bara på sin jäkla serie och jag äter aldrig i bussen så jag har inget papper jag kan börja torka med. AHHHHHHH![]()
Tack för tips! Sitter instängd mot fönstret, tänkte gå och fråga. Men mamman som sitter utanför vägrar släppa ut mig i gången...Chauffören kanske har papper, fråga om det.
Vill ej sparka barnet, mamman sitter jämte mig. Hon har knuffat in mig på en miniyta också, får knappt plats att sitta...Sparka människan på smalbenen!