Vad gör vi CXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Mia_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 018
  • Visningar Visningar 82 249
Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis hemkommen från jobbet. Första dagen tillbaka efter influensan och det var hemskt.
Det tre personer gör på vardagar ska två dela på på helgen. Och inte bryr sig djuren om vilken dag det är när dom blir sjuka...nu sitter jag med ett glas vin och en bit gruyere jag tog med mig från Schweiz när jag var där.
Hoppas må lite bättre om en stund!

Kaos i verkstaden..

IMG_20200201_173358_058.webp

Bosatt mig här nu. 😍

Efter en behaglig dag hos föräldrarna (blev bjuden på Janssons frestelse, omelett och prinskorv till lunch, samt fastlagsbullar till kaffet) sitter jag nu här och pimplar vin och surfar.

Bokplanerna börjar ta form (dagens fina bedömning av mitt arbete gav mig ytterligare en liten push framåt!)....... :)

hahaha.
Vad jag fattat så har hen knappt lämnat tonåren.

Magsjuka kan tömma alla kroppens reserver rätt snabbt. En domare kom till kvalitetsbedömningen av plikt. Han hade legat i magsjuka hela natten. Eftersom jag är diabetiker så har jag alltid druvsocker med mig. Han var rejält risig men druvsockret fick honom på fötter.

Jag vet väl inte vilken av grannarna, det var ju nån äldre med 🤣🤣.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har klippt mitt hår typ såhär, fast det ser inte ut såhär av sig själv tyvärr 🤪. Skulle såklart frågat hos frisören, som stylade...
Svar
3
· Visningar
660
Senast: monster1
·
Utrustning Hej! Någon som sålt på eller besökt SSHL (Sveriges största hästloppis) och fått sålt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar på... 2
Svar
21
· Visningar
1 153
Senast: Liten
·
Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 295
Senast: Kakis
·
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka