Gick från föreläsningen med början till panikångest, på väg hem nu. Skulle luncha med en vän, men får bli en annan dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch. Lite damm. Efter en kräksjuka är lite damm en baggis för din kropp. Den har varit med om värre.Ånej... Frukost-fail...
Visa bifogad fil 45011
Synd även att det var typ en vecka sen jag dammsög...
Äsch. Lite damm. Efter en kräksjuka är lite damm en baggis för din kropp. Den har varit med om värre.![]()
Läste av någon anledning självmordstjänstSkrivbordstjänst även idag. Fick skjuts till jobbet av 26-åringen som trodde att han skulle fira ledig dag med fiske. Han har definitivt tur med vädret för solen strålar från en blå himmel![]()
Att tappa en macka som landar uppochner på golvet betyder oväntat besök - just sayin'Ånej... Frukost-fail...
Visa bifogad fil 45011
Synd även att det var typ en vecka sen jag dammsög...
Att tappa en macka som landar uppochner på golvet betyder oväntat besök - just sayin'
I mitt fall hade det blivit ett raskt besök av två 4-benta...![]()
Hmmm, företagsidé... man kanske ska starta egetLäste av någon anledning självmordstjänst
Jag är VÄLDIGT tacksam för att det inte var det du faktiskt skrev...![]()
Hmm... vilka tänker du ska offra livet? Tänker att det inte är så många som vill vara anställda där, eftersom de aldrig kommer få nytta av lönen samt sätter deras anhöriga i stor sorg...Hmmm, företagsidé... man kanske ska starta eget![]()
Nej, jag tänkte inte såHmm... vilka tänker du ska offra livet? Tänker att det inte är så många som vill vara anställda där, eftersom de aldrig kommer få nytta av lönen samt sätter deras anhöriga i stor sorg...
Läste av någon anledning självmordstjänst
Jag är VÄLDIGT tacksam för att det inte var det du faktiskt skrev...![]()