Ligger under täcket med min levande värmefiltLigger under täcket med min elektriska värmefilt![]()
Ija övergav elden för att sova under mitt täcke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger under täcket med min levande värmefiltLigger under täcket med min elektriska värmefilt![]()
Händerna på Täcket!Ligger under täcket med min elektriska värmefilt![]()
Bra bestämt!Har fått lite klåda och "bubblig" hud strax vid ryggslutet.
Visade det för sköterskan som vaccinerade mig. Hon tyckte det såg ut som bältros
Nähä. Bältros har jag INTE. Absolut inte!
Då har man ont. (vet!) Jag bestämde att det är nässelutslag....
Vet ni vad som händer om man försöker lägga klarblå/ljusblå slingor i lite gulblont hår?
Spolier: De blir gröna!![]()
Det hade jag kunnat berätta för dig om du frågat innan detta skedde![]()
Haha, det visste jag väl egentligen, jag underskattade bara hur mycket gula toner som fanns i håret.
Inte för att jag har något emot grönt men det bir ju så blaskigt när det blir fel. Jag har beställt hem mörkare blått.![]()
Mitt tips är att blanda med en silverprodukt, typ Fudge (om du ska göra det själv hemma)
Tack!
Jag har silvershampoo hemma men jag tycker att det sliter så gudförbaskat på mitt hår, det känns som svinto efteråt. Funkar det inte första gången kan det kanske vara värt ett försök dock. Annars kör jag lila över hela skiten, det fastnade.![]()
Alltså inte schampo utan inpackning!
Såg du ut som Pax efteråt?Det hade jag kunnat berätta för dig om du frågat innan detta skedde![]()
Ah, jag bara snabbgooglade fudge och det var ett shampoo som kom upp tror jag, men det måste ju hur som helst vara samma basingredienser som torkar ut håret?
Nej schampo och inpackning är ju inte samma. Vill du ha ngt riktigt återfuktande tipsar jag om Maria Nila. Där kan du med tex deras ”color pop” inpackning blanda nyanser själv. Rekommenderar ändå en kall typ violett om du har mkt gula toner.
Bäst är iofs att börja med att gå till frissan
Sen kan du underhålla med ovanstående!
Man får neonblåa slingor i det blonda håret såklart, det gjorde jag redan på 80-talet med mycket lyckat resultat. Blev lika bra med neonröda slingor.Vet ni vad som händer om man försöker lägga klarblå/ljusblå slingor i lite gulblont hår?
Spolier: De blir gröna!![]()