1,5 timme kvar på jobb. Otroligt lugn kväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gick bra! Kemikalierna är säkert undanstuvade och inlåsta.
Jag duschade i världens äckligaste dusch, så var tvungen att duscha igen när jag kom hem. Jag körde på säkert kort och rådfrågade andningsmasks tillverkarna kring om jag behöver vara nojig kring skador i lungorna ("förmodligen inte", världens vagaste svar) och lyckades rädda kläderna genom att skölja ordentligt med vatten och sedan tvätta.
Är helt utpumpad, så nu blir det film och kattgos hela kvällen!
Verkligen korkat med alla dessa undangömda bortglömda kemikalierna, nu har jag dock äntligen fått lite upprättelse för mina, enligt mina kollegor, "för katastroftänkiga" säkerhetsrutiner med att alltid ha andningsmask, skyddsglasögon, handskar och undanstoppat hår. Ska nog be dem köpa in någon form av labbrock också. Det är väl bara en tidsfråga innan jag hittar något frätande i någon omärkt burk någonstans.![]()
Vi har ett för arbetsplatsolyckor. Jag hade tänkt skriva i ett på måndag.Men du, du måste anmäla det där. Det är totalt livsfarligt att hantera farliga kemikalier på det där sättet och långt ifrån lagligt. Har ni inget incidentdokument som fylls i om det hänt något?
Jag tog inte illa upp, har haft några travare självmen folk som bara har haft ridhästar brukar vara lite mer känsliga
![]()
Meh, kan inte koncentrera mig på någon film. Trodde första filmen bara var dålig eller tråkig men inser nu att hjärnan är för trött för att hänga med.
Snurrar massor i hjärnan i kväll, hoppas jag får sova i natt. Borde väl egentligen gå och lägga mig.
Jag har konstigaste saken som får mig att somna. Another Dirty Room på YouTube.Ja, det borde du.
Ta en lång dusch om det hjälper dig att varva ned, och släck antingen ned ALL media eller starta upp någonting som får dig att slappna av.
För mig är det ofta en pod eller ljudbok som jag hört hundra gånger om och på riktigt låg volym, sådär så att det bara blir ett svagt mummel av bekanta röster.
Jag har konstigaste saken som får mig att somna. Another Dirty Room på YouTube.
Bullriga amerikanska män undersöker hotell och motell runt om i Amerika som är i katastrofalt skick. Det är kackerlackor, blod, mögel, bakterier, avföring, sperma, droger i och under madrasser...
Massa "oh Noooo!" och "Ewwww!" från de bullriga buffliga männen.
Då tycker tydligen min hjärna att "aaah... avkopplande"![]()