Byter gärna :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag slängde ut mina i snön o gick själv tillbaka in.Två understimuerade vovvar måste leka innomhus när dom har 5000 m2 att busa på ute
Normala ickesjukmatte-dagar leker dom aldrig inne...![]()
Provade det. Resultat: Dom står på bron och piperJag slängde ut mina i snön o gick själv tillbaka in.
Phu. Men så här kan lilla mormor inte ha det, måste hitta någon annan typ av dosett som är enklare för fumlig mormor. Tittade på såna där plastpåsar, men jag tror det kan bli för dyrt för mormor med sådana.
Är det så? Jag har bara googlat snabbt och fick då upp något om 70kr/veckan. Ska kolla upp närmareApodos kostar väl inget för användaren? Min granntant hade sånna som hemsjukvården kom med varannan vecka.
Har hon hemtjänst?
Har inte apoteket för 90 el 99kr/månaden? Har för mig jag sett en sån reklamÄr det så? Jag har bara googlat snabbt och fick då upp något om 70kr/veckan. Ska kolla upp närmare
Nej ingen hemtjänst.
Är det så? Jag har bara googlat snabbt och fick då upp något om 70kr/veckan. Ska kolla upp närmare
Nej ingen hemtjänst.
ADD är en form av ADHD. Det är den formen där man är huvudsakligen ouppmärksam, alltså lite eller ingen hyperaktivitet/impulsivitet.På fredag har jag tid hos en läkare på en psykiatrisk mottagning om min medicin så jag kan fortsätta med den. Men jag tänker nog faktiskt ta upp mina besvär med studier, jag provade universitetet ett par gånger och misslyckades totalt så mitt självförtroende är i botten.
Jag har läst lite om ADHD (eller heter det ADD?) och undrar om det inte passar lite in på mig. Speciellt när jag studerar. (I övrigt är jag ganska lugn av mig så att det känns löjligt att bara tänka det) Det skulle vara så fantastiskt om jag kunde få hjälp där och kanske faktiskt kunna plugga till något bättre yrke
![]()
Jo, tänkte skriva nåt mer men vet inte så mycket om @MJLee så svarade bara allmänt om värktabletter.