Nu har jag bestämt mig för att göra en rook-piercing
Ska passa på att byta ut några andra smycken också när jag ändå är där. Ringer efter lunch och ser om de har tid på torsdag eftermiddag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste fråga: glömmer du saker ofta?
Hoppas inte du tar illa vid dig, men jag har noterat att du skrivit att du ofta förlägger saker och dessutom på märkliga ställen. Vad menar du med att du tappar bort medicin - lägger du dem på ett ställe och glömmer sedan var de är?
Funderar på om jag ska släppa det eller prata med den senare kollegan, eller en annan, förklara lite och säga att jag inte uppskattar känslan av att man pratar bakom ryggen på mig.Först frågade en kollega hur länge jag hade varit på plats, sen åtta sa jag, och han blev förvånad över att han inte hade sett mig och undrade om jag hade lagt mig i vilorummet. Verkade inte tro mig när jag sa nej utan typ sneglade på mig och skrattade
(Jag spenderade dock en viss tid på toaletten pga magen men det var inte något som jag ville direkt tala om för honom förståeligt nog)
Sedan så sa en annan kollega att det inte kan ta så lång tid med en uppgift, jag sa att det tar det för mig men det verkade han inte godta typ så jag gick därifrån
De är lite retsamma av sig så det är svårt att veta om de var seriösa och har pratat "skit" bakom ryggen på mig om att jag är lat.
Känner som att jag nästan vill gråta och skämmas för att jag är lat, men samtidigt så vill jag bli arg och skita i vad de tycker![]()
Fast i det här fallet finns dåliga njurar med i bilden och Ipren är rena döden för dem.Alla värktabletter kan ha negativ inverkan om man tar för mycket eller för ofta.
Jag förstår inte varför alla varnar för Alvedon /panadol och sedan är det tydligen Ipren som man inte ska äta.
På jobb och käner mig urlakad. Förlorade ett stort projekt vilket känns grymt tråkigt och det gjorde att jag liksom tappade lusten att ta tag i något.
Igår testade jag att få mina fransar gjorda. Ni vet där de vänds uppåt sen färgas. Oj oj oj vad nöjd hon var som gjorde det på mig men jag tittar i spegeln och käner bara jaha.. Får ju mycket bättre resultat med vanlig billig mascaraSka låta henne försöka en gång till om några veckor för jag tycker redan det börjar släppa.
Japp jag är på lite halvpissigt humör.
Någon som vet man kan ha på mascara på lashlift?
Alvedon/Panodil är så pass mycket bättre att min kärva läkare inte säger nåt utn glatt skriver ut det till mig.Jag har ju också taskiga njurar och ipren/ibumetin är big no no!
Inget av dem är väl egentligen bra men för oss med extra koll på njurarna är alvedon bra mycket bättre
Alvedon/Panodil är så pass mycket bättre att min kärva läkare inte säger nåt utn glatt skriver ut det till mig.
Jag begränsar mig, men ska jag sova så behöver jag smärtlindring emellanåt. Det tycker hon är OK.
(det är väl nästan det enda som är OK.Har rätt kontrollerad kost t.ex.)
Man kan absolut ha mascara på lashlift. Trist dock att du inte alls är nöjd![]()
Sambon frågade om jag verkligen gjort fransarna när jag kom hem direkt efter och ja om man tittar uppifrån ned på mig så ser han viss skillnad. Det är bland de första gångerna hon gör det så ska ge det ett försök till men känns liksom inte värt det om det inte ä någon skillnad alls.
Tråkigt! Jag brukar köra lashlift om jag gör uppehåll i fransförlängningen och då har det alltid synts tydligt.
Vad sa personen när du sa att du inte såg någon större skillnad?
Nu har jag bestämt mig för att göra en rook-piercingSka passa på att byta ut några andra smycken också när jag ändå är där. Ringer efter lunch och ser om de har tid på torsdag eftermiddag.