Det är väl inget att hetsa upp sig över?! Vi bor ju tack o lov inte i det landet.Trillade i säng på väg till köket och somnade som en stock, vaknade just till nyheten att Trump frias i riksrätten.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl inget att hetsa upp sig över?! Vi bor ju tack o lov inte i det landet.Trillade i säng på väg till köket och somnade som en stock, vaknade just till nyheten att Trump frias i riksrätten.![]()
![]()
Matat MoaBoa, de andra nudlarna får vänta ett par dagar eftersom Nipper är på väg att ömsa (Igen.) och försöker fnula på hur jag ska hinna med både jobb och extrajobb och rasta hundar imorgon. Kanske får flexa lite.
Egentligen har jag inte flex men jag brukar komma undan med massmord.
Massmord?Matat MoaBoa, de andra nudlarna får vänta ett par dagar eftersom Nipper är på väg att ömsa (Igen.) och försöker fnula på hur jag ska hinna med både jobb och extrajobb och rasta hundar imorgon. Kanske får flexa lite.
Egentligen har jag inte flex men jag brukar komma undan med massmord.
Jag har jagat den, cornetto mermaid, och solero mango sedan jag nyheten kom ut. Inte hittat någonstansSåg precis GBs glassnyheter inför sommaren och blev lite sugen på denna faktiskt.... rosa ju❤.
Ruby-choklad... någon som testat sån?
Jag har jagat den, cornetto mermaid, och solero mango sedan jag nyheten kom ut. Inte hittat någonstans![]()
Men jag vill ha nu ju!Fast dom ska väl inte ha kommit ut i butik än? Eller så var det denna v? Och en som dröjde till v 14 tror jag...
Såg precis GBs glassnyheter inför sommaren och blev lite sugen på denna faktiskt.... rosa ju❤.
Ruby-choklad... någon som testat sån?
Rubychoklad som sådan är jättegod. En lite syrlig chokladsmak som gör sig väldigt bra i efterrätter.
Tillbaka på jobb idag efter 3 dagar ledigt....
På fredag åker min favorithäst hem till ägarens förräldrars gård
Hon säger att den ska komma tillbaka till påsk men jag vet inte jag... hästar som denne brukar ha en tendens att "försvinna" där ute...
Får väl ha lite kvalitetstid idag....
Oh, läcker färg.