Just kollat på Antikrundan. Önskar som vanligt att jag också haft en skatt hemma på vinden, såklart. Undrar vad jag hade gjort med pengarna... beroende på summa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är så tacksam för att min man är ovanjord... det brinner i Garpenbergs gruva och han är där och jobbar nu.
Det verkar inte vara så allvarligt iaf men jag håller tummarna för alla under jord att de kommer upp oskadda![]()
Visa bifogad fil 45059
Fan vad bra det blev..
Tur att jag kör en 5-tusens-skruttbil och inte en 250k-bil. Hade ju redan bestämt att den aldrig ska säljas utan kommer skrotas/skänkas bort när den inte vill mer, så det gör ju inte så mycket. Men ändå! Så sjukt onödigt!!
Det var bara en tidsfråga med en grind som ser ut såhär.. hade jag backat in i stolpen hade det gått bättre
Då förstår man ändå att du backade in i den till slutDet var bara en tidsfråga med en grind som ser ut såhär.. hade jag backat in i stolpen hade det gått bättre
Men mörkt, regnigt och låg grind.. såatteh. Ah.
Visa bifogad fil 45060
Tålig grindgrejDet var bara en tidsfråga med en grind som ser ut såhär.. hade jag backat in i stolpen hade det gått bättre
Men mörkt, regnigt och låg grind.. såatteh. Ah.
Visa bifogad fil 45060
Mycket! Dom som byggde huset använde rejäla grejer. Tyvärr, i detta falletTålig grindgrej![]()
Massmord?![]()
Trött hjärna blandar många uttryck.
Håret är klart och det är stallet också
Dottern är på simträning och jag ska sätta mig i soffan och sura.