Du är ju iaf inte orangeTörnis: ”tar en liten promenad i Israel”:
Visa bifogad fil 45099
Det borde jag till 100% euro dollar inte gjort mitt på dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är ju iaf inte orangeTörnis: ”tar en liten promenad i Israel”:
Visa bifogad fil 45099
Det borde jag till 100% euro dollar inte gjort mitt på dagen.
Detta med läppar fattar jag verkligen inte.
En butik jag besöker ibland har en tjej som gör sina läppar. När de är nyfixade så sticker de ut utanför nästippen när man ser henne i profil
Varför
(när jag var ung hade folk komplex för tjocka läppar....)
Jag skulle nöja mig med att det skulle vara socialt acceptabelt för mig att jobba i mjukisbyxorKunde inte sova mer men låg kvar i sängen läänge. Sedan dess har jag städat lite, klippt ner några blommor. Ska ta en långpromenad. Mår inte så himla dåligt längre faktiskt, promenad i solen är nog bra för mig.
I bland önskar jag att jag skulle slippa klä på mig för att gå ut. Kan inte gå ut i trosor och fleecemorgonrock bli socialt acceptabelt snart?![]()
Jag såg just en skata inspektera ett hustak på ett lägenhetshus. Jag misstänker att det börjar bli dags för bobyggeAlltså nu har en blåmes försökt ta sig in genom fönsterrutorna i över en timmes tid flyger från fönster till fönster sitter på spröjsat och kvittrar![]()
Jag skulle nöja mig med att det skulle vara socialt acceptabelt för mig att jobba i mjukisbyxor![]()
Jag jobbar alltid i mjukisbyxorMen hade inte gjort det om jag inte haft hemmakontor
![]()
Tyst med digJag jobbar alltid i mjukisbyxorMen hade inte gjort det om jag inte haft hemmakontor
![]()
Jag sitter inte sällan i underkläder eller i en av sambons stora tröjor i sängen och jobbar när jag kontoriserar. Hade nog haft svårt att få anställning i den outfiten.![]()
Vad gör du i civilisationen?
Vad gör du i civilisationen?
Jag sitter inte sällan i underkläder eller i en av sambons stora tröjor i sängen och jobbar när jag kontoriserar. Hade nog haft svårt att få anställning i den outfiten.![]()