Vad gör vi CXIII

• Tjatter
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare Mia_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 018
  • Visningar Visningar 82 217
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Ok ber om ursĂ€kt om jag Ă€r en oteknisk tant nu. Men tĂ€nkte rensa telefonen pĂ„ bilder. Vill spara mapparna men radera kamera-rullens bilder. VARFÖR blir det sĂ„ att om jag raderar kamerarullen sĂ„ försvinner Ă€ven fotona jag har i mapparna?!
Finns det ngt sÀtt att undvika att detta sker?!

đŸ€ŻđŸ€ŻđŸ€Ż

Ok ber om ursĂ€kt om jag Ă€r en oteknisk tant nu. Men tĂ€nkte rensa telefonen pĂ„ bilder. Vill spara mapparna men radera kamera-rullens bilder. VARFÖR blir det sĂ„ att om jag raderar kamerarullen sĂ„ försvinner Ă€ven fotona jag har i mapparna?!

đŸ€ŻđŸ€ŻđŸ€Ż
Bilderna i mapparna Ă€r bara en ”kopia” av de som Ă€r i kamerarullen, sĂ„ du kan inte ta bort dem dĂ€rifrĂ„n.

PÄ tal om surgubbar i skorstenen, sÄ lever jag ju med en Keddy spisinsats = Herr och Fru Surgubbe med 10 brÄkiga barn bor i den. Jag skulle vilja slÄ ett slag för ett matoljeindrÀnkt hushÄllspapper :up: ! Det var nÀr jag lÀste om att sÀtta fyr i grillen som jag hittade detta tips, men det funkar mycket bra i en tjurig kamin ocksÄ...... :)

đŸ€ŻđŸ€ŻđŸ€Ż

Min tanke var "mappar"?
/100% euro dollar gammal och teknik-retarderad som oftast kör "HĂ€r! HjĂ€lp!"đŸ‘”

AlltsÄ jag Àr sÄ oklar.
En kompis messade och frÄgade vad en vÀska kostade.
Jag bara "100 miljoner euro dollar"
Hon: "??"
Jag: "sorry menade 60 tusen"
*paus*
Jag "assÄ menar 6 tusen"
Hon bara "tack för tydliga svar ÀndÄ"

AngÄende klÀder.. Leggings - Àr det socialt acceptabelt att ha sÄ korta tröjor till dem att kameltÄn syns? FrÄgar Ät en vÀn :angel:

Jag har sovit lite vilket förhoppningsvis Àr tillrÀckligt :cautious:
Nu ska jag gÄ upp och klÀ pÄ mig uniformen och packa det sista innan jag kör till stan. Hoppas pÄ en bra natt :)

Skulle vilja pÄstÄ att inget klÀdesplagg som ger kameltÄ Àr acceptabelt. :cautious:
AlltsÄ det Àr inte en hel kameltÄ :angel: typ tvÄ springor istÀllet för tre? :rofl:

Folk gÄr ju ut och springer i tights (och ev bara sportbh, det Àr inte ens en tröja!), varför gÄr det inte utanför trÀningssammanhang? :confused:

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

KlĂ€der & Bli fin Jag har klippt mitt hĂ„r typ sĂ„hĂ€r, fast det ser inte ut sĂ„hĂ€r av sig sjĂ€lv tyvĂ€rr đŸ€Ș. Skulle sĂ„klart frĂ„gat hos frisören, som stylade...
Svar
3
· Visningar
654
Senast: monster1
·
Utrustning Hej! NÄgon som sÄlt pÄ eller besökt SSHL (Sveriges största hÀstloppis) och fÄtt sÄlt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar pÄ... 2
Svar
21
· Visningar
1 148
Senast: Liten
·
Tjatter Som trÄdstarten sÀger, vad tror du att du Àr ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 283
Senast: Kakis
·
Tjatter Jag gillar kÀnslan nÀr man kliver in pÄ ett nystÀdat lite fÄnigt hotellrum Och Àven om jag Àlskar att kliva in i vÄrt hem sÄ skulle...
Svar
4
· Visningar
325

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• UppdateringstrĂ„d 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

HĂ€strelaterat

Tillbaka