R
Raderad medlem 68338
Blir ledsen dock av att se 60-80-tals brutaliseringen mot vackra sekelskiftesfasader.
Du ser âmitt husâ om du zoomar lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bilderna i mapparna Ă€r bara en âkopiaâ av de som Ă€r i kamerarullen, sĂ„ du kan inte ta bort dem dĂ€rifrĂ„n.Ok ber om ursĂ€kt om jag Ă€r en oteknisk tant nu. Men tĂ€nkte rensa telefonen pĂ„ bilder. Vill spara mapparna men radera kamera-rullens bilder. VARFĂR blir det sĂ„ att om jag raderar kamerarullen sĂ„ försvinner Ă€ven fotona jag har i mapparna?!
Finns det ngt sÀtt att undvika att detta sker?!
![]()
Bilderna i mapparna Ă€r bara en âkopiaâ av de som Ă€r i kamerarullen, sĂ„ du kan inte ta bort dem dĂ€rifrĂ„n.
Ok ber om ursĂ€kt om jag Ă€r en oteknisk tant nu. Men tĂ€nkte rensa telefonen pĂ„ bilder. Vill spara mapparna men radera kamera-rullens bilder. VARFĂR blir det sĂ„ att om jag raderar kamerarullen sĂ„ försvinner Ă€ven fotona jag har i mapparna?!
Finns det ngt sÀtt att undvika att detta sker?!
![]()
Men 100% euro dollar vad vÀrdelöst!
Mvh mÄste sÀkerhetskopiera 6437854226765 bilder pÄ Mr Darcy till datorn![]()
Det tog en smÀrre evighet för telefonen att ladda upp alla mina triljoner bilder till onedrive. NÄgot jag inte har gjort nÄgonsin förrÀn i höstas, sÄ det fanns ju en hel del om man sÀger sÄ.....Detta kommer generera typ en veckas heltidsjobb men meeeeen lika bra att dra igÄng![]()
6000 lÀt ju billigt dÀr mot slutetAlltsÄ jag Àr sÄ oklar.
En kompis messade och frÄgade vad en vÀska kostade.
Jag bara "100 miljoner euro dollar"
Hon: "??"
Jag: "sorry menade 60 tusen"
*paus*
Jag "assÄ menar 6 tusen"
Hon bara "tack för tydliga svar ÀndÄ"
Skulle vilja pÄstÄ att inget klÀdesplagg som ger kameltÄ Àr acceptabelt.AngÄende klÀder.. Leggings - Àr det socialt acceptabelt att ha sÄ korta tröjor till dem att kameltÄn syns? FrÄgar Ät en vÀn![]()
6000 lÀt ju billigt dÀr mot slutet![]()
Skulle vilja pÄstÄ att inget klÀdesplagg som ger kameltÄ Àr acceptabelt.![]()
Det Àr inte acceptabelt med kameltÄr ens hemma. GÄ i ett par trasiga mjukisbyxor eller vad som helst men inte nÄgot med kameltÄ, fy sÄ obehagligt.Leggings och tröja Àr vÀl inget folk gÄr ut i offentligt...?![]()
Ahm.....jag LEVER i leggings och tunikor/klÀnningar.....alltsÄ ocksÄ offentligt.....Leggings och tröja Àr vÀl inget folk gÄr ut i offentligt...?![]()
AlltsÄ det Àr inte en hel kameltÄSkulle vilja pÄstÄ att inget klÀdesplagg som ger kameltÄ Àr acceptabelt.![]()