Jag drar fram löpningstjejerna som springer i tights och sportbhLeggings och tröja är väl inget folk går ut i offentligt...?![]()
Iofs går de inte då .... kanske därför de springer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag drar fram löpningstjejerna som springer i tights och sportbhLeggings och tröja är väl inget folk går ut i offentligt...?![]()
Alltså jag menar inte riktigt djup kameltå, utan det syns (och känns thank god annars skulle mina lår gnidas mot varandra, aj) bara springor från låren som möter underlivet. Det är omöjligt att inte få det som över-/normalviktig.Det är inte acceptabelt med kameltår ens hemma. Gå i ett par trasiga mjukisbyxor eller vad som helst men inte något med kameltå, fy så obehagligt.![]()
Mina tröjor täcker liksom halva rumpan ... lite sådär halvt synligt. Det är ett gränsfallAhm.....jag LEVER i leggings och tunikor/klänningar.....alltså också offentligt.....Dock täcker överdelen alltid rumpan.....
![]()
Ja vad vore inte sport utan alkoholJag var in på Bolaget i Falun... och på parkeringen stod nog lagbussarna för varenda land som deltar i Skidspelen!De som var öppna innehöll många flak öl
Fyllehäcken blir väl full av norrbaggar... igen. De brukar vara värstUnder VM gick polisbilarna i skytteltrafik till Borlänge för arresten i Falun räckte inte till
![]()
Annars verkar det vara mest naturella naglar häromkring iafLantisarna kanske inte har snappat upp det senaste inom mode utan ligger några år efter?
Det vore något, låt folk tävla i sport med alkoholJa vad vore inte sport utan alkohol![]()
Mummelbyxor kallar min mamma dom (eller gjorde) man ser läpparna röra sig men hör inget..................Alltså det är inte en hel kameltåtyp två springor istället för tre?
Folk går ju ut och springer i tights (och ev bara sportbh, det är inte ens en tröja!), varför går det inte utanför träningssammanhang?![]()
Finns faktiskt även kontor eller vad det nu heter där detta är helt ok. Tänker ffa på ett där båda vd:arna är 90-talister och jobbar inom effekter i tv-spel/filmVarför fick jag sjuka bilder av mig själv knallande runt så i kontorslandskap, stå och hänga casual vid kaffeautomaten och heja obrydd på folk som höll på att snubbla omkull av chock?
Det är nog tur att jag jobbar här i min ensamhet..![]()
Ja vad vore inte sport utan alkohol![]()
Det är nog ingen som bryr sig. Folk kan se ut hur som helst idag.
Det vore något, låt folk tävla i sport med alkohol![]()
Finns väl redan lite varstansDet vore något, låt folk tävla i sport med alkohol![]()
Leggings och tröja är väl inget folk går ut i offentligt...?![]()
Absolut inte, det ser ut som om du glömt kjolen...
Jag hade tänkt skriva först ”välkommen till Finland” men kände sen att Svenskar är minst lika galna så att...Det blir ingen tävling, finnarna vinner. Jag har varit där över Juhannusilta (dvs midsommmar)...![]()
Det är lite på gränsen där som sagt, så att om jag bara höjer på armarna så kommer det att synas. Och då är frågan om det är ok eller inteDet är nog ingen som bryr sig. Folk kan se ut hur som helst idag.
Edit: Nu zoomade jag in på dig men ser inga kameltår bara solar och halvmånar. Solar som ser glada ut![]()