Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du att finnarna är bäst på att sporta trots alkoholen? För det var det jag tänkte på. Typ spela fotboll med ett visst antal promille i kroppenDet blir ingen tävling, finnarna vinner. Jag har varit där över Juhannusilta (dvs midsommmar)...![]()
Jag röstar
Nu säger jag att det är OK så var det bestämtDet är lite på gränsen där som sagt, så att om jag bara höjer på armarna så kommer det att synas. Och då är frågan om det är ok eller inte![]()
Har du tröjor till som går ned över underlivet eller inte? För det känns som att det är skillnad på träningstights och leggings, trots att de båda sitter lika tightOwh... Hrm... Host...Inte leggings riktigt, iofs, men. Jag lever typ i träningstights sen ett par år tillbaka (när jag inte har snygga tights. Eller kjol.). Skyller på viktuppgång som gjort mig ovillig att lägga en massa pengar på nya byxor och dels gjort att jag tycker att inga vettiga byxor sitter bra. Dock tights utan kameltå!
![]()
Min mamma tycker nog som duAbsolut inte, det ser ut som om du glömt kjolen...
Det är väl lite mer oklart om det nu var fotboll du tänkte påMenar du att finnarna är bäst på att sporta trots alkoholen? För det var det jag tänkte på. Typ spela fotboll med ett visst antal promille i kroppen![]()
Nu säger jag att det är OK så var det bestämt ✌
Jag bor och jobbar i Täby, gör det saken värre eller bättre?Jag röstar
Du skulle se kläderna vissa som bor inne i innerstockholm hasar runt i.100% euro dollar värre än det där.
Har du tröjor till som går ned över underlivet eller inte? För det känns som att det är skillnad på träningstights och leggings, trots att de båda sitter lika right![]()
Tänk dig bara ...Det är väl lite mer oklart om det nu var fotboll du tänkte på![]()
Jag har ett par leggings som ser ut som ett par tighta jeans typ, men det syns ju en viss skillnad runt underlivet även dåBåde och.
Har både träningstights och tights som är tänkta att användas som byxor (men de är ärligt talat precis som mina träningstights, bara snyggare design. Till dem har jag helst något längre tröja/linne, men det är mest för att jag tycker att området kring magen ser bättre ut - de har smalare linning/resår...).
Mina fördomar mot Täby sanerades i början av seklet så säger KÖR.
Jag bor och jobbar i Täby, gör det saken värre eller bättre?![]()
Jag bor och jobbar i Täby, gör det saken värre eller bättre?![]()
Ursäkta! Var det inte tillåtet att ha en annan åsikt.
Exakt, din mamma och jag tycker lika.Min mamma tycker nog som dueller att jag skulle ha något överkroppen som når längre ned på låren.
Jag har ett par leggings som ser ut som ett par tighta jeans typ, men det syns ju en viss skillnad runt underlivet även då![]()
Då är det fortfarande 100% Euro DollarJag bor och jobbar i Täby, gör det saken värre eller bättre?![]()