Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte
Hon säger nej till mummelbyxorna och jag håller med,NEJ bara NEJ !!!! Eller en längre toppNu klagar katten på att jag fokuserat för mycket på buke! Hon kräver sitt![]()
När vi pratar om ondrive - måste man ha internet på då?Det tog en smärre evighet för telefonen att ladda upp alla mina triljoner bilder till onedrive. Något jag inte har gjort någonsin förrän i höstas, så det fanns ju en hel del om man säger så.....![]()
Hon säger nej till mummelbyxorna och jag håller med,NEJ bara NEJ !!!! Eller en längre topp
Alltså normalt är jag för att alla ska få klä sig som dom vill men här känner jag bara - nej.
Jag hade tänkt skriva först ”välkommen till Finland” men kände sen att Svenskar är minst lika galna så att...
Äsch! säger jag som utflyttad Vallentunabo som (innan jag flyttade iväg från länet) hängt en hel del i Täby.
![]()
Jag har en finsk kollega som inte dricker sprit vilket skam till sägandes förvånade mig.Nej, inte när det kommer till midsommar. Jag ju van vid midsommar i knätofsland och det partas ganska hårt här... det är inget jämfört med Finland. Jag var den enda som rörde mig på byn dagen efter... Resten kom till liv någon gång vid fyra på eftermiddagen!![]()
Om du ska spara något på internet så är det sannolikt att du måste vara uppkopplad, ja.När vi pratar om ondrive - måste man ha internet på då?
Har just fått in Windows 10 på datorn. Haft Windows 7 i åratal innan, så det är lite ovant än
Erkänner att det där med datorer är inte min grej
Bara när du laddar upp dina bilder eller filer första gången. Sedan kan du välja att ha åtkomst till dom offline, då kan du öppna dom även när du inte har internet.När vi pratar om ondrive - måste man ha internet på då?
Har just fått in Windows 10 på datorn. Haft Windows 7 i åratal innan, så det är lite ovant än
Erkänner att det där med datorer är inte min grej