Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mor och far brukar alltid skicka med godis från Bengtssonsdeli och det har alltid gått hem! Inte biilligast, men verkligen bara rena, svenska råvaror med bra utbud dessutom. Vilt och lamm och biff och allt däremellan.Bra tips, förut fick hon torkad kycklingfilé men det var inte en hit och hon behöver något hårt hon kan gnaga på, annars äter hon upp det i stora bitar och kräks.
När jag bodde i lägenhet hade jag dusch i badkar. Ibland lade jag mig ner där och hade varmt vatten som strilade över hela kroppen. Speciellt efter jobba heldag i stall med ridning och lektioner var det vansinnigt skönt att bara ligga där och nästan somna.Lång, varm dusch. Hade jag satt mig ned skulle jag ha somnat på fläcken - tänk om någon kunde uppfinna en säng som kändes så... Nästan som ett solarium, fast utan att brännas. Bara varmt, strilande vatten.![]()
Vadå nästan?När jag bodde i lägenhet hade jag dusch i badkar. Ibland lade jag mig ner där och hade varmt vatten som strilade över hela kroppen. Speciellt efter jobba heldag i stall med ridning och lektioner var det vansinnigt skönt att bara ligga där och nästan somna.![]()
Funderar på om jag ska dra mig mot sängen och kolla curlingen där, eller greja med lite annat.
Megara har blivit senil på riktigt. Hon fick mat för några timmar sedan och nu går hon omkring och bokstavligen svälter till döds, skriker och tuggar på allt som går att tugga på (ffa mig).