Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, hoppas nycklarna kommer fram!På jobb, ont i sidan vaknade vid 4 inatt och kunde inte somna om.
Beror på att jag tappat bort jobbnycklarna. Har inte erkänt det än. Har stall och jobbnyckel på samma knippa och i fredags efter att jag låst upp sadelkammaren är de puts väck. Lite stressande har 2 veckor på mig att få fram detta
Fick även välja ny bil och telefon igår så många järn i elden samtidigt som jag förbereder mig p att sitta av tiden här på jobbet.
Det är alltid en bra upplevelse när det är hästar som orsakat känslan av att bli överkörd!hoppas det var en bra upplevelse i alla fall!
AJ! ta hand om dig!Det är alltid en bra upplevelse när det är hästar som orsakat känslan av att bli överkörd!
...ajaj vad jag har träningsvärk i dag![]()
Slask och åter lite mer slask bortskänkesKlafsa fint i morse när man skulle ut i hagarna. Uträttat lite ärenden efter stallet när de är lugnt på affärerna och nu är det åter till pluggandet efter frukost
![]()
Åh vad roligt, grattis! Som relativt nyförlovad kan jag hälsa att den här perioden som börjar för er nu tamigtusan är livets bästa! Oj vad kära i varandra vi har varit sedan vi förlovade oss, jag och sambon