athena_arabians
Trådstartare
Borstar tänderna![]()
Ska gå ner och göra det nu jag också, så jag inte somnar på TV-soffan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borstar tänderna![]()
När jag var liten och på ridläger i England dvs för 100 år sedan fick mamma skicka långkalsonger till mig på posten. Mitt i sommaren![]()
Har också en fluga som har vaknat till liv och surrat runt här inne de senaste dagarna.... Så länge den håller sig i taket får den leva...Lyssnar på lugn tropisk musik. Ackompanjerat av en surrande fluga här bredvid![]()
det bara blev så? eller har du något virus i datorn som råkar köpa saker!Råkade beställa en till grej till hästen![]()
Tror det! Det tycker att hästsaker är rimligt, men inte människokläder tex, eller annat viktigtdet bara blev så? eller har du något virus i datorn som råkar köpa saker!
Tror att det heter Hippoownermegligaitis!Tror det! Det tycker att hästsaker är rimligt, men inte människokläder tex, eller annat viktigt![]()
RimligtTror att det heter Hippoownermegligaitis!
Rent logiskt matchar de ju.Lyssnar på lugn tropisk musik. Ackompanjerat av en surrande fluga här bredvid![]()
För mig hade sommargarderoben säkert funkat så länge jag hade en hoodie att dra på.Forsta gangen jag landade i San Francisco, i Juni, men efter Juni 15, var det 8*C darVi kom fran Asien med RIKTIGT varmt och skulle till Arizonas oken klimat efter nagon vecka ... Tror nagon att vi hade packat for temperaturer under 30*C varmt?
![]()