Vad gör vi? CXLVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 006
  • Visningar Visningar 84 318
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemtenta-support. Jag måste verkligen bli klar i helgen 🙈

ED034ACC-0885-4466-BD58-7EDA54A8B73C.webp

Morgon fodrat men vi har tappat bort husse så det får snällt stå där inne och äta hö tills husse behagar att skaka sig själv till liv 🤪 Misstänker dock att husse inte mår så bra, ( ont lite varstans när kylan slog till ) så kan va därför han sover fortfarande! Men hästarna överlever att gå ut lite senare en dag.

Sitter och tittar på DOX Stormningen av Kapitolium. :jawdrop:

De intervjuar "proud boys", poliser, och visar långa videosekvenser från när demonstranterna samlas, till kaoset under stormningen, och situationen efteråt. Lite väl magstarkt för en lördagfömiddag såhär.

3 barn är klara, mannen kom hem vid 5 inatt så han körde endast drygt 12 timmar snö så det måste gått lätt. Så nu ska jag renskriva tentan för antingen ska det målas en säng idag eller så ska mannen ut igen. Får se när han vaknat.

Jag har precis tagit ett hemtest och väntar på resultat. det fanns inga lediga tider för test förrän på måndag. Precis när jag hade gjort det första testet så glömde jag bort att topsen skulle vara kvar i behållaren i en minut så jag fick göra om det med ett nytt testkit.

Jag har precis tagit ett hemtest och väntar på resultat. det fanns inga lediga tider för test förrän på måndag. Precis när jag hade gjort det första testet så glömde jag bort att topsen skulle vara kvar i behållaren i en minut så jag fick göra om det med ett nytt testkit.

Negativt svar trots att jag var uppe med topsen i pannloben. Hoppas på att det är en vanlig lätt förkylning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 248
Senast: Kakis
·
Tjatter Det kryllar ju av Qashqaier på vägarna, så någon här inne lär väl ha erfarenheter av en sådan. Jag måste verkligen snart köpa ny bil... 2
Svar
22
· Visningar
638
Senast: BernT
·
Tjatter Jag älskar ju den här dagen. Vad har ni sett för aprilskämt idag? (Om ni tycker det är tramsigt så kan ni lufta dom känslorna i en annan... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 202
Senast: Mineur
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈