Vad gör vi? CXLX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 006
  • Visningar Visningar 92 208
Status
Stängd för vidare inlägg.
Men, så trevligt :up:

1646656637811.webp

Oavsett utfall, så är det alltid nice för det lilla egot att bli kallad på intervju :D

För att du kanske ska känna dig lite mindre bortvald vill jag flika in att jag har viss förståelse för att man inte vill låta dina små barn träffa förkylda släktingar, små barn blir liksom sjuka skitlätt, deras immunförsvar är kasst. Kan verkligen fatta att man inte pallar utsätta sig för mer smitta än det oundvikliga som förskola ändå är. Som småbarnsförälder har man sjuka barn/vabbar man i många fall stup i ett. Jag skulle i dagsläget inte låta mina barn träffa förkylda släktingar heller, minsta snor och man är hemma en vecka liksom - räcker medde baciller och virus man inte kan undvika :)
Det förstår jag, men jag var som sagt frisk, och bor inte med min förkylde förälder (som givetvis skulle stannat hemma oavsett).

Jag respekterar så klart deras beslut, men det finns lite historik (som jag inte vill gå in på mer :) ) som gör att det blir ett tydligt mönster som är tråkigt när man vill försöka hålla kontakten..

Pappa skicka sms - Det blev nya bakskor idag istället. Hahaha Pappa 🥰😂 Förstod att han inte skulle köra idag, tror han tycker de är rätt skönt när jag kör Trulen och för att han egentligen tycker nog innerst inne fast vi äger Trule ihop att han nog är mest min häst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 296
Senast: Kakis
·
Tjatter Det kryllar ju av Qashqaier på vägarna, så någon här inne lär väl ha erfarenheter av en sådan. Jag måste verkligen snart köpa ny bil... 2
Svar
22
· Visningar
660
Senast: BernT
·
Tjatter Jag älskar ju den här dagen. Vad har ni sett för aprilskämt idag? (Om ni tycker det är tramsigt så kan ni lufta dom känslorna i en annan... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 224
Senast: Mineur
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 387
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka