Snurrfian
Moderator
Det behövs ett mystiskt brev som förvaras med huspappren och överlämnas till kommande ägare. "Var inte rädda för svanarna. De ska vara där" Och så ingen ytterligare förklaring, och vägra svara på några frågor![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det behövs ett mystiskt brev som förvaras med huspappren och överlämnas till kommande ägare. "Var inte rädda för svanarna. De ska vara där" Och så ingen ytterligare förklaring, och vägra svara på några frågor![]()
Jag har inte heller julpyntat nåt, blir ledsen av julen så väntar bara tills den är över.
Ligger på soffan och är ynklig i baksmälla.![]()
Särbon frågade direkt när han ringde om jag var bakis, vilket jag inte ärDå tyckte han att champagnen måste ha varit dålig
![]()
Haha! Champagne, whiskey och mediciner var en dålig kombination här. Jag tror champagnen är boven – denna huvudvärk går inte av för hackor!![]()
Champagne kan vara lite lurig![]()
❤ skönt ändå att du får träffa honom. Skickar dig lite positiv kraft på vägen.På väg till sjukhuset för att säga hej till min far, självklart iklädd full skyddsutrustning. Inte ens läkarna vågar tro att det går bra nu...