Vad gör vi? CXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va tusan, är det bara jag som har följande utsikt? Regn, regn, regn och isgator.
20210111_151055.webp

Japp, här fanns snö sedan innan och nu har det börjat snöa för fullt, så det blir intressant att se hur mycket som kommer över kvällen/natten :idea:
Gud jag är så avundsjuk att jag hade kunnat gråta.
Det har snöat en del senaste veckan och om bara dagens nederbörd hade kommit som snö istället hade vi haft ett vintervitt landskap i flera veckor att se fram emot. Nu är det istället blixthalka på varenda väg och omöjligt att gå utanför dörren iklädd broddar att se fram emot.

Ni har tjattrat på så jag orkar inte läsa igenom just nu

ska upp till Stallet fort som katten innan all modd börjar frysa på och bli isgata. Ingen ridtur idag pga det. Snöade hela förmiddagen och nu är det delvis barmark på vägar men med vatten

Här övergick snöandet till regn... :(

Började jobba för en vecka sen men de flesta andra är tillbaka först idag, och därmed är mötena igång. Trött i huvudet nu!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 999
· Visningar
60 872
Tjatter Mina sociala medier bombas med reklam för Västerbottensåpa. Visst, gillar konceptet, men undrar om det verkligen är så stor skillnad på... 2
Svar
22
· Visningar
1 251
Senast: Badger
·
Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 283
Senast: Kakis
·
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka