Strax dags att gå sista ensamma kvällsrundan med vofflan ❤ imorgon är familjen med, på söndag flyttar de hem till Skåne igen![]()
Dags att skaffa sin egen hund da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Strax dags att gå sista ensamma kvällsrundan med vofflan ❤ imorgon är familjen med, på söndag flyttar de hem till Skåne igen![]()
Hade jag råd hade jag gjort det på en gång! Men som student och ensamstående så finns det inte plats för en hund i budgeten än. Så snart det går blir det egen!Dags att skaffa sin egen hund da!![]()
Jotack! Mor och far fick väcka traktorn för att skotta sig fram till grillkåtan. Snödjupet vid skyffeln.Umgåtts med en kompis (den enda jag umgås med under Corona). Bara klass-2 varning än så länge (ska tydligen bli klass 3). Tänkte gå hem cirka 1,5 km. "Hur mycket snö kan det vara?!".
Svaret är: bitvis över knäna. Fick gå i ett spår på 70-vägendock mötte jag enbart två bilar mot normalt 50? på den sträckan.
Mvh kaxig norrlänning
Jag gillar extremt vinterväder! Inget kommer dock likna den helgen då vi fick 212cm.Jotack! Mor och far fick väcka traktorn för att skotta sig fram till grillkåtan. Snödjupet vid skyffeln.Jag är både avundsjuk och inte.
Visa bifogad fil 63684
Jag saknar verkligen vintervädret ibland, men det känns som länge sedan det tog i ordentligt ja. Även såhär på avstånd.Jag gillar extremt vinterväder! Inget kommer dock likna den helgen då vi fick 212cm.50 cm på ett dygn liksom ingenting när man jämför!
Jag saknar verkligen vintervädret ibland, men det känns som länge sedan det tog i ordentligt ja. Även såhär på avstånd.Det är ju mest vinden som gör att det drevar upp så förbaskat på gårdarna.