R
Raderad medlem 68338
Jag beställde en pizza med Foodora och kastade en flaska rosé i frysen

Kommer imorgon inleda min Nicole Kidman-diet. Oklart vad den kommer innehålla men jag gissar: ”ej kebabpizzor”

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy, så oförskämt.....Tittar ut genom fönstret och ser en kvinna stå och plocka en bukett blommor från de stora blomkrukorns som hyresvärden satt ut, sedan går hon iväg med buketten i handen. Blev så förvånad, liksom hur vågar man? Känner man ingen skam?
Nästan lite imponerad, på något märkligt sätt..
Minst sagt!Fy, så oförskämt.....![]()
Prova starta om den. Det brukar lösa det mesta.Min telefon säger att jag inte har något sim-kort i den när jag öppnar upp den. Sen ser det ut som vanligt. Funderar på vem jag ska ringa för att se om telefonen fungerar.
Gjorde det. Jag upptäckte när jag skulle ringa en person att en stor del av mina kontakter var väck. Men efter att ha startat om så fick jag tillbaka hela kontaktlistan. Så nu antar jag att fånen funkar som den ska.Prova starta om den. Det brukar lösa det mesta.
Svårt det här. En månad kvar att jobba....Känner att jag börjar ta mig på fötter igen efter att ha varit ifrån jobbet. Är dels rädd för att det ska bli bakslag och mår sämre nu i och med oron kring morfar som klassas som svårt hjärtsjuk, är i stort behov av hjälp och vägrar hemtjänst.....Så känns dubbelt motigt. OM schemat stämmer ska jag jobba 3 kvällar kommande vecka!!! Jag som klarat EN knappt på ett år!!! Dessutom har jag fortfarande inte fått nått aktuellt schema....
Har sagt upp mig så ja. Bara det att jag har 3 kvällar på en vecka och jag har klarat av EN knappt på ett år....En månad klarar du! Ska du sluta sen?
Har sagt upp mig så ja. Bara det att jag har 3 kvällar på en vecka och jag har klarat av EN knappt på ett år....
Inte säkert men är ju värt att kolla om inte annat...Du kanske kan byta bort dom?
Inte säkert men är ju värt att kolla om inte annat...