Ynklig farbror Trul idag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
plocka ned en yurt
Hallå, putta ut regnet mot kusten är du snäll! Vi kanske ska få lite regn på tisdagskväll...Det kom 15 friska mm igår. Till redan mättade marker. Det klafsar om fötterna när jag går runt den stora vallen på min morgonpromenad
Visa bifogad fil 72611
Då kommer väl grannen tillbaka också så småningom, eller tror du att hon lyckas bli avprogrammerad....Nu har min närmaste granne sålt lägenheten! Hon kom ner till målarrummet och viftade med kontraktet!
Trist att hon flyttarmen sjukt att personen som flyttar in flyttar TILLBAKA. För att hen inte kunde vara ifrån huset
Känns som att vi inte är ett hus utan en sekt, svår att lämna
![]()
Då kommer väl grannen tillbaka också så småningom, eller tror du att hon lyckas bli avprogrammerad....?!
Jag hoppas på samma. Jag orkar verkligen inte kånka mina två herrgårdsmöbler till 3e våningen igenDet kan gå jättebra med!
Jag har bara flyttat med hjälp av familj, vänner etc förut. Men sist vi flyttade hyrde vi in hjälp. Efter det kommer jag fasen aldrig göra annat!
De var så himla trevliga, jobbade så effektivt och bar och kånkade i de mest märkliga utrymmen och trappor utan att sabba ngt eller gnälla öht. Vilka jäkla hjältar de var!
Det sa bara swop så hade de flyttat alla våra miljarders pinaler. För oss hade det ju tagit en evighet. Jag haaatar att flytta! Men med deras hjälp blev det noll stress och ångest.
Betalar 240 i kvartalet. Dina skulle ha 830, samma självrisk och inget liv för katten.Det ska jag också göra när mina försäkringar ska förnyas hos Agria. Betalar också alldeles för mycket anser jag. Andra företag kostar hälften så mycket.
Det låter mysigtBurit ner extrasängen från övervåningen och ställt den på verandan. Jag tänkte sova där resten av sommaren. Nu behöver jag bara orka bära ner madrassen och bädda rent också.