Klockrike, skaplig mardröm
Får nån känsla av att jag vet vilken arbetsgivare också.. märkt att folk flytt från en gård där
Japp, tänk att sitta fast med bilen i Klockrike av alla ställen!
Det var dock väldigt många år sedan (27 år sedan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockrike, skaplig mardröm
Får nån känsla av att jag vet vilken arbetsgivare också.. märkt att folk flytt från en gård där
Japp, tänk att sitta fast med bilen i Klockrike av alla ställen!
Det var dock väldigt många år sedan (27 år sedan) jag jobbade där och det är inte samma person som har den längre - om vi tänker på samma gård.
Vad ska du göra sen efter dina tre månader där?Nu är jag ännu tjurigare!
Det börjar en tjej till på måndag, som har fått tre månader. Tack tack, jag känner mig väldigt önskad just nu.
Dessutom har min Fitbit slutat synka med telefonen, trots att jag har startat om den.
Jag är även så trött att det snurrar i huvudet och kaffe hjälper inte.
Jag tror att min tjurighet hänger ihop med att jag försöker dra ner på mitt kaffedrickande..
Vad ska du göra sen efter dina tre månader där?
Du får inte vara kvar där? Eller vad är det sagt?Jag har bara en månad. Eller ja, tre veckor kvar. Sen får vi väl se. Har till december med min ag
Du får inte vara kvar där? Eller vad är det sagt?
Är du anställd via bemanningsföretag?Jag har bara en månad. Eller ja, tre veckor kvar. Sen får vi väl se. Har till december med min ag
Är du anställd via bemanningsföretag?
Ok. Håller tummar att du får vara kvar! Kan vara så att det är omsättning på personalen av olika anledningar eller utökad verksamhet så behöver inte vara så att de tycker att du gör ett mindre bra jobb och därför kommer det in nytt folk.Ingen aning. Jag får veta typ sista dagen...
Ok. Håller tummar att du får vara kvar! Kan vara så att det är omsättning på personalen av olika anledningar eller utökad verksamhet så behöver inte vara så att de tycker att du gör ett mindre bra jobb och därför kommer det in nytt folk.
Oavsett hoppas det löser sig men kan ju vara bra med en plan B också
Då är det möjligt att du får stanna på något viss. Men har du talat om för dem att du vill bli fast anställd?Ja, de säger att de är nöjda med mig och den andra från bemanning. Men man känner sig lite överkörd..
Det är sjukt mycket att göra, har haft beordrad övertid var och varannan vecka hela sommaren.