Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi skulle bara hämta lite svamp till middagen. Blev två långpannor fulla.
Ni kan nog gissa vilken plåt som tillhör pedant sambo som rensar i skogen och vilken som hör till mig som plockar i hundraåttio och kommer få rensa hemma ikväll. 😂
128E8455-062F-4D2A-AA4D-139657C17F7E.webp

Spenderat flera timmar med att titta på Fanny och Alexander. Har fortfarande inte sett klart den, vääääldigt lång är den för att vara en film.
Kul med miljöerna i början av 1900-talet. Väldigt mörka färger i flera rum. Handlingen känns lite sorglig.

Medan sambon stannade hos hästen med slickburk gick jag in på ICA och handlade lite; älskling hade hoppats på att jag skulle komma ut med färska kräftor 😁 och självklart förtjänar han det efter hjälpen idag! ❤. Avslutar denna härliga dag med ett glas Smirnoff Ice och räksmörgås 😋 och tänt ljus, toppendag! 😍.

Inte alls gjort många knop idag efter att vi blev klara i stallet tidigt i eftermiddags...Ibland känner man bara att man behöver ett brejk och vila upp och idag är visst en sån dag 😄. Nåja! Är ju ledig i två dagar till, sååå skönt 👌.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
913
Senast: Raderad medlem 142658
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 226
Senast: tanten
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 712
Senast: Takire
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka