Lokala musikskolan eller något i stil med hemvärnets musikkår om det finns där du bor?
Fått svar av hemvärnets musikkår! De ville iallafall se noterna de frågade först vilka stämmor och instrument jag hade noter för. Jag har typ ingen aning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lokala musikskolan eller något i stil med hemvärnets musikkår om det finns där du bor?
Det tog en lite stund innan jag förstod att riset inte syftade på något äppelris ...Har jasat ett äppelträd (inte en dag förtidigt) och nu väntar jag på att riset ska bli klart så jag kan äta det och stroganoff
Jajag tänkte på det när jag skrev det, att det kan bli sååååååååååå fel.Det tog en lite stund innan jag förstod att riset inte syftade på något äppelris ...![]()
Eftersom hyran är så pinsamt låg och du visste om situationen innan du skrev på för box är jag lite förvånad över att du är förvånad...Så trött. Ffa på att ha häst på en anläggning där ridbanan är oanvändbar och ridhuset stängt. Vad betalar vi för liksom...
Jag guidar i en byggnad med sten- och järngolv. Får rejält ont i ryggen om jag har vanliga pumps eller annat med tunn sula.Gick till Gullmarsplan och nu har jag riktigt ont i ländryggen. Ska nog ta @Scata råd och inte envisas med sandaletterna. Funderar på att köpa ett par höjande inlägg till mina vanliga, bekväma skor i väntan på Hoka. Jag gick alltså lite drygt 3000 steg och har ont i ryggen och allmänt i kroppen. Heja liksom.
Jag guidar i en byggnad med sten- och järngolv. Får rejält ont i ryggen om jag har vanliga pumps eller annat med tunn sula.
Har du verkligen inga alternativ till sandaletter? vad går du i om bhöstar vintrar och vårar?
Det krävs inga dyra skor för att gå så lite som några tusen steg. Bara normala vettiga skor.
När jag gick väldigt mycket de gånger jag var på jobb i Paris köpte jag skor med rund sula. Inga problem att avverka 30 000 steg i ösregn. Bästa promenadskor för stadspromenader jag haft, trots mina ankfötter.Jag guidar i en byggnad med sten- och järngolv. Får rejält ont i ryggen om jag har vanliga pumps eller annat med tunn sula.
Har du verkligen inga alternativ till sandaletter? vad går du i om bhöstar vintrar och vårar?
Det krävs inga dyra skor för att gå så lite som några tusen steg. Bara normala vettiga skor.
Har du ens testat att själv stretcha dina vader i trappan? Att gå i lågklackat/barfota oftare? Dina vader är ju självförvållade pga dåliga skoval. Du kan inte alltid gå i skor med klack, du får värk i höfter, knän och rygg för att inte tala om dina stackars fötter.Jag ska köpa ett par Hoka wide om de passar, när gå och löpkliniken får in dem. Jag har ett par andra som jag måste köpa sulor till. Skälet till att jag går i sandaletter är att mina benmuskler, särskilt vaderna, krampar något vansinnigt. Jag kan krampa och få stenhårda vader av att gå till bussen.
Mina höfter,rygg o rumpa älskar 12cm klackarHar du ens testat att själv stretcha dina vader i trappan? Att gå i lågklackat/barfota oftare? Dina vader är ju självförvållade pga dåliga skoval. Du kan inte alltid gå i skor med klack, du får värk i höfter, knän och rygg för att inte tala om dina stackars fötter.
Jag har tre par sandaletter som ska säljas, förbaskat skitsnygga men med tanke på att jag har svårt numera att gå i ett par gummistövlar så kanske vi kan göra en deal?Mina höfter,rygg o rumpa älskar 12cm klackar
Har du ens testat att själv stretcha dina vader i trappan? Att gå i lågklackat/barfota oftare? Dina vader är ju självförvållade pga dåliga skoval. Du kan inte alltid gå i skor med klack, du får värk i höfter, knän och rygg för att inte tala om dina stackars fötter.