Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska snart kolla till ugnen. Försöker mig på ugnspannkaka, men en mindre sådan än vanligt och nu känner jag mig osäker på hur länge den ska vara inne... (Använder samma form som vanligt så den blir bara tunnare än vanligt.)

Annars är jag mest fascinerad av hur mycket jag fått gjort idag ändå. Jag har cyklat med hundarna, byggt ihop en hylla till förrådet, fått ner nämnda hylla i förrådet och i samma veva städat lite där. Sedan tog jag en promenad med hundarna och satt ute på gräsmattan en halvtimme, har därefter ordnat massor med akvarierna och nu då lagat mat. Hundarna fick lite tidig middag. Imorgon jobbar jag från öppning till stängning i butiken, så då kommer jag inte få lika mycket gjort hemma direkt... Känns bra då att ha fått en del avklarat idag.

Jag och katten utfodrade. Som vanligt har vi båda ätit för snabbt. Tyvärr blir jag inte serverad en lagom portion utan kan äta hur mycket jag vill. Vore betydligt enklare om jag blev serverad bra kvalitetsmat i lagom portioner regelbundet.

Plötsligt blev jag sjukt sugen på pepparkakor. Sitter på händerna för att inte gå och köpa en förpackning Annas pepparkakor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 217
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 209
Senast: Sirap
·
Katthälsa Min katt är en korsning ragdoll perser, och han är väldigt långhårig och fäller som bara den nu, jag borstar var och varannan dag men...
Svar
6
· Visningar
388
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 348
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka