Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag längtar tillbaka till jobbet jag 😅
Börjar i oktober, en dag i veckan. Helt lagom! Behöver komma ut från bebisbubblan och prata om annat än barn.

Det förstår jag! När min barndomskompis fick barn pratade vi ALDRIG om barnet och det tyckte hon var underbart (vi hade en massa andra intressen att prata om) :D Hon tyckte också att det var härligt att gå tillbaka till jobbet :laugh:

Det förstår jag! När min barndomskompis fick barn pratade vi ALDRIG om barnet och det tyckte hon var underbart (vi hade en massa andra intressen att prata om) :D Hon tyckte också att det var härligt att gå tillbaka till jobbet :laugh:
Ja, man tröttnar på att prata barn. Jag som dessutom inte är intresserad av (andras) barn tycker det är dötrist.
På jobbet kan jag alltid prata jobb. Och jag älskar att prata jobb!

Samma här med flera kompisar. De ville så gärna få prata om annat.
Eftersom jag inte har barn själv så blev det ju inte automatiskt så att jag drog igång barnprat genom att prata om egna ungar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 225
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 214
Senast: Sirap
·
Katthälsa Min katt är en korsning ragdoll perser, och han är väldigt långhårig och fäller som bara den nu, jag borstar var och varannan dag men...
Svar
6
· Visningar
413
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 348
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka