Vad gör vi? Del CCXII

Tog en längre promenad med hundarna då lillan fick sån scare att hon bara skakade och kissade på sig
Och det av lukten på såpan hon som städar trappan använder.
Får mig att fundera vad den stackaren varit med om egentligen för hon är kaxig som satan annars

Hemma. Gjort te och funderade på mackor, men insåg att jag är sjukt hungrig på vanlig mat (eller sugen iaf). Te och salsicciapasta it is! :D

Funderar också på om jag glömt ett hårdkokt ägg i kylen i fjällen.
Den avstängda och öppnade kylen... :angel::crazy:

Vill gärna se matchen mellan avalanche-dallas som börjar halv fyra i morgon bitti. Gå och lägga mig nu och sätta klockan på ringning eller köra en all nighter :idea:

Vi fick ju påskägg igår med bla mer godis så nu är det- återigen 😅- köpstopp på det! 😄. Hade bestämt att rida ut med en stallkompis vid lunchtid, det var skoj och härligt 😍 😃 har väl hänt 10 ish gånger på dessa dryga 7 åren 😅 och aldrig i galopp tillsammans förrän idag 😅😄. Red åt andra hållet på skogsrundan vilket var läääänge sen för min och pållans del 😄. Så gissa om jag sen var hungrig på middag på påskrester från middagen igår 😋 men det var inte sambon som såhär på annandag påsk redan var klar med det, så han fick fixa lite annat 😊.

Själv ligger jag i sängen med nattlinne och täcke, med fönstret på glänt och njuter av att det är svalt. 😊
Ligger som vanligt au naturel under täcket och med balkongdörren på glänt. Minusgrader inatt.
Lagt om min stackars fot igen efter jobb och kvällspromenad. Kollegan var snäll och köpte ett långt tygplåster åt mig på väg till jobbet, så jag har tagit bort den hemska kompressen, klippt och satt en låååångt plåsterlapp över såret och strippsen, stödlinda på det och ortos. Värktabletterna igen + en insomningstablett. Två dagar kvar till nytt läkarbesök och semester, sen åker jag ner till huset igen ett par veckor.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 567
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 865
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 719
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka