Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Naturligtvis kommer det börja snöa så fort jag lagt undan vinterkläderna.
Jag ska dit på undersökning imorgon, är jättenervös och har varit det i ett par veckor nu. Tycker nästan undersökning är värre än att laga hål. Lagar man hål vet man vad som ska hända typ, men vid en undersökning så har man ingen aning vad de kommer säga. Usch.Överlevde (rutin)besöket hos tandläkaren. Rädd och spänd = huvudet ville inte riktigt vara med vid frågorna innan undersökningen, men jag tror att jag fick till det okej och jag sa också att överlag är det nog ungefär lika som när jag fick frågorna vid förra besöket. Och i munnen såg det bra ut, tänderna mår bra. Andas in, andas ut.
Fy sjutton vad jag tycker att det är jobbigt med tandläkarbesök, och eftersom jag inte begriper fackspråket alls så kan jag ju inte heller hänga med i vad som sägs under tiden - vilket inte gör det bättre!
Låter som besök som härDet händer skumma saker här
Bara ett barn är hemma vilket innebär att ingen är på övervåningen, igår kväll satt jag i soffan och hörde steg i sonens rum ovanför.
Gick och lade mig och var så trött att jag bokstavligen bara tog av mig och släppte kläderna på golvet bredvid sängen, när jag vaknade i morse var dragkedjan på min hoodie stängd hela vägen uppJag hade inte stängt den efter jag tog av mig tröjan igår kväll. Strax efter kommer katten och ska gå in i sovrummet, men istället tvärvänder hon med världens rivstart, rusar upp i trappen som är mitt emot sovrummet och sitter och stirrar mot sängen. Tog en bra stund innan hon vågade sig ner igen och hukande smög in i sovrummet, nosade på sängen och stack ut direkt
Jag vet inte om det var för att jag lagt ovan nämnda hoodie på sängen eller vad det var hon blev så rädd för. Men vi har haft kläder och annat på sängen förut utan att hon brytt sig det minsta.
Vi har flera gånger sett någon gå i trappen fast ingen är där, dottern sprang och öppnade dörren för någon dag sedan och hävdade att det knackade. Det läskiga är att samtidigt hörde jag en mansröst säga något så jag skyndade dit men ingen var där.
Ja men har redan varit med där för flera år sedan och det sänds fortfarande stup i ett.Låter som besök som här. Du får kanske ta lite hjälp, synd att inte Det okända sänds längre, älskade det programmet!
Jag ska dit på undersökning imorgon, är jättenervös och har varit det i ett par veckor nu. Tycker nästan undersökning är värre än att laga hål. Lagar man hål vet man vad som ska hända typ, men vid en undersökning så har man ingen aning vad de kommer säga. Usch.
Så imponerad att du klarade det!
Det är därför man har det kvar.Naturligtvis kommer det börja snöa så fort jag lagt undan vinterkläderna.
Nej det vet jag.Alla bor inte där det finns nattöppna djursjukhus. De närmaste (6-10 mil bort) djursjukhusen här stänger 21 och 22. De närmaste nattöppna ligger över 20 mil bort.
Jag vet inte om det är så i det här fallet men nattöppna djursjukhus är inget som är lättillgängligt för många i det här landet.