Vad gör vi? Del CCXII

Medan älsklingen hade sjukstuga och katterna till sällskap drog jag en snabb sväng in till stan innan stallet direkt efter 😊. In på systemet för att köpa ett vin med mango som bara finns tillfälligt och som jag blev tipsad om och nä slapp inte visa leg 😄. Och Rusta för bla nya gråa gardiner till v-rummets fönster då de från ullared är för genomsläppliga så dessa blev betydligt dyrare med helt annat tyg, trevligt att variera lite 😊.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 576
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 879
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 735
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka