Vad gör vi? Del CCXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska röja i trädgården tills det börjar regna (och regnet behövs verkligen!).

Kisse var också trött igår:

Visa bifogad fil 165810
Vi har äntligen fått regn här eftre veckor av sol, och vilken skillnad det gör! Både för pollen, damm och grönskan. <3

Känner mig ovanligt pigg. Funderar på att gå och handla, fast de kanske inte har öppnat än. 🤔 Har ingen lust att gå och handla förresten. Vill sova men kl är ju snart 9. Skumt.
Ligger fortfarande i sängen. Ska nog fixa frukost.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 098
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 859
Senast: ameo
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 915
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31