Vad gör vi? Del CCXII

Kall dag på Kreta 14 grader men den kraftiga blåsten gör att det känns kallare. Ska strax gå och äta middag. Imorgon ska jag försöka hitta något ställe som säljer varma tröjor vill inte behöva frysa en dag till. Svårt då det är mycket som vänder sig till turister och säljer typiska strandklänningar , badkläder och diverse annat för sol och bad. Har med mig helt fel kläder för detta.

IMG_20250429_130219243_MP.webp

Hej och hå. Här tittar en nygammal användare in, hoppas ok😊
Jag var aktiv här för många år sen men livet kom emellan. För tillfället är jag rätt illa skadad och galet uttråkad så tänkte passa på och hänga lite här.
Några känner jag igen iallafall, bl a @Ninnurur och @athena_arabians !
Minns jag fel om jag tänker kamel-mor?
Om jag gör det är det ju rätt obegripligt för någon att läsa. 😅

Heeeemma och snart i säng med hundarna efter intensiv dag. ❤️
Varit till Uppsala på PET-scan etc och hann få bli stucken/hackad i och få två blodkärl sprängda av klåpare som försökte sätta infart. Blodet rann och kladdade ner så det kändes som Tarantino-miljö. 🙈Sen svimanfall och höll på att kräkas. Och sen en ny syrra som direkt fixade rätt.
Sen äntligen mat efter 16 h fasta och träffade släkting som hade med foton på pappas pappa som barn. Jag har aldrig träffat farfar och det är kul att se likheter med pappa, faster, kusiner. 😍

Diskat och fixat lite i köket. Ska gnugga kycklingben och sedan äta middag. Tänkte plocka lite för att få mer ordning. Orkar inte städa 'på riktigt' men plocka upp kan jag göra.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 537
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 822
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 683
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 854
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stärka 3 åring
  • Fördelar/ nackdelar med tinker?