Vad gör vi? Del CCXII

Helst inte, blir så bökigt med gräsklipparen och mer att trimma. Men får jag inte tag i något annat blir det plank.

Det du kan göra om du inte kommer på någon annan lösning än plankor är att lägga ut täckduk eller papp och toppa med täckbark en bit utanför plankorna. Då kommer du enkelt åt med gräsklipparen, du kör den liksom över yttre delen av täckbarken.

Är det inte bara att flytta gungorna om de inte sitter fast i marken? Jordspett finns vell i vilken bygghandel. Vi hade nog typ halvmeter ner i marken har jag för mig.
Hittar inga som passar hålen i gungställningen 🤷‍♀️ har du tips mottages det tacksamt. Är en Hörby cancan.

Jag vill inte hålla på att flytta runt den varje gång gräset ska klippas. I så fall får det bli som @athena_arabians tipsade om.

Satt mig för mig själv för att återhämta mig lite innan nästa klass.
Felfri i första, så stolt över min lilla häst 😍
20250501_153705.webp

Varit och ätit en tidig middag här på Kreta. Blev en grekisk mezetallrik. Allt var jättegott och hade en explosion av smaker. Blir bjudna på efterrätt och sprit till notan varje dag. Turistsäsongen är inte riktigt igång här och de vill antagligen försöka locka tillbaka en

Visa bifogad fil 166736

Åh, det ser jättegott ut! :d

Edit: Vad är det i den lilla ugnsformen?

Hittar inga som passar hålen i gungställningen 🤷‍♀️ har du tips mottages det tacksamt. Är en Hörby cancan.

Jag vill inte hålla på att flytta runt den varje gång gräset ska klippas. I så fall får det bli som @athena_arabians tipsade om.
Ingen aning barnet är idag 14 år så är några år sedan. Den hämtades hos svägerskan dessutom tror att de var med.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 538
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 822
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 683
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 854
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka