Vad gör vi? Del CCXII

Jag är så trött idag.
Ska försöka ta mig ut och kratta ihop det som är kvar av dagens risbränning. Har ont i foten så orkade inte dra ihop allt utan får ta resten i morgon om jag orkar.

Bara en massa elände nu. Fick telefon att min lilla ponny dött i hagen idag. Gör fysiskt ont i hjärtat och tårarna bara rinner. 💔💔💔😭😭😭
Men nej, så oerhört sorgligt! 💔 Beklagar! ❤️

Ska försöka ta mig ut och kratta ihop det som är kvar av dagens risbränning. Har ont i foten så orkade inte dra ihop allt utan får ta resten i morgon om jag orkar.

Bara en massa elände nu. Fick telefon att min lilla ponny dött i hagen idag. Gör fysiskt ont i hjärtat och tårarna bara rinner. 💔💔💔😭😭😭
Men så hemskt! Beklagar verkligen. ❤️

Beklagar :(:heart

b96a59f60017efe67dd60d4486aab275.gif

💔

Ta hand om dig själv!

Men herregud vilken chock. Beklagar förlusten :(

Åh beklagar :heart
Så fruktansvärt ❤️

Hemma från ett kylslaget valborg. Massor av människor och en dålig kör så jag och min kompis gick innan de slutat sjunga. Trots vinterjacka frös jag ordentligt och fryser fortfarande Funderar på att ta en varm dusch. Men just nu grillar jag en skiva lamm. Försenad middag.

Orkade inte dra ihop riset som är kvar efter det brunnit ut. Grannen ringde och bjöd med mig till majbrasan men jag orkade inte gå med. Blir närmare en km att gå och delvis över åker så det fick vara. Synd för jag har gått med i alla år jag inte jobbat. Många gånger har det bara varit vi två som suttit där men i år hade han fler som sällskap.

Jag och hundarna har ätit lite ost och jag tar ett glas vin. Pausat antibiotikan ikväll, vet att man inte ska göra så men jag orkar inte må mer illa än vad jag redan gör.

Orkade inte dra ihop riset som är kvar efter det brunnit ut. Grannen ringde och bjöd med mig till majbrasan men jag orkade inte gå med. Blir närmare en km att gå och delvis över åker så det fick vara. Synd för jag har gått med i alla år jag inte jobbat. Många gånger har det bara varit vi två som suttit där men i år hade han fler som sällskap.

Jag och hundarna har ätit lite ost och jag tar ett glas vin. Pausat antibiotikan ikväll, vet att man inte ska göra så men jag orkar inte må mer illa än vad jag redan gör.
Kul, kräktes nyss upp både vinet och osten medan jag hade mamma i telefonen. Hade en hink inom räckhåll som tur var. 🤮

Eftersom jag på jobbet fick önskemål om bakning så har jag bakat Chocolate chip cookies i långpanna. Det är trots allt helg imorgon och jag brukar baka till helgjobb :p
Har precis ätit mjölk med flingor till kvällsmat och ska borsta tänderna och sen lägga mig.

En av kollegorna blev så glad att hon delade min story :rofl:

1000027527.webp

Men fy!!! Beklagar 💔

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 537
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 822
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 680
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 854
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka