men vilken chock. Beklagar så mycket.Bara en massa elände nu. Fick telefon att min lilla ponny dött i hagen idag. Gör fysiskt ont i hjärtat och tårarna bara rinner.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men vilken chock. Beklagar så mycket.Bara en massa elände nu. Fick telefon att min lilla ponny dött i hagen idag. Gör fysiskt ont i hjärtat och tårarna bara rinner.![]()
Men nej, så oerhört sorgligt!Ska försöka ta mig ut och kratta ihop det som är kvar av dagens risbränning. Har ont i foten så orkade inte dra ihop allt utan får ta resten i morgon om jag orkar.
Bara en massa elände nu. Fick telefon att min lilla ponny dött i hagen idag. Gör fysiskt ont i hjärtat och tårarna bara rinner.![]()
BeklagarBara en massa elände nu. Fick telefon att min lilla ponny dött i hagen idag. Gör fysiskt ont i hjärtat och tårarna bara rinner.![]()
Jag tror tyvärr de högg ner körsbärsträdet som fanns här innan vi flyttade in.Kommer ut i trädgården kl 20 och möts av ett vitblommande körsbärsträd med ett fortfarande starkt hummande av humlor, vildvin och bin. Det är en så underbar signal om årstiden.
Men så hemskt! Beklagar verkligen.Ska försöka ta mig ut och kratta ihop det som är kvar av dagens risbränning. Har ont i foten så orkade inte dra ihop allt utan får ta resten i morgon om jag orkar.
Bara en massa elände nu. Fick telefon att min lilla ponny dött i hagen idag. Gör fysiskt ont i hjärtat och tårarna bara rinner.![]()
BeklagarSka försöka ta mig ut och kratta ihop det som är kvar av dagens risbränning. Har ont i foten så orkade inte dra ihop allt utan får ta resten i morgon om jag orkar.
Ska försöka ta mig ut och kratta ihop det som är kvar av dagens risbränning. Har ont i foten så orkade inte dra ihop allt utan får ta resten i morgon om jag orkar.
Men herregud vilken chock. Beklagar förlustenSka försöka ta mig ut och kratta ihop det som är kvar av dagens risbränning. Har ont i foten så orkade inte dra ihop allt utan får ta resten i morgon om jag orkar.
Åh beklagarSka försöka ta mig ut och kratta ihop det som är kvar av dagens risbränning. Har ont i foten så orkade inte dra ihop allt utan får ta resten i morgon om jag orkar.
Beklagar så mycket... vi har surkörsbär. Det bästa med dem är att de rotslår sig själva. Det bästa är att mina körsbär finns i en pralin.Jag tror tyvärr de högg ner körsbärsträdet som fanns här innan vi flyttade in.
Älskar dem!
Både blommorna och bären!
Kul, kräktes nyss upp både vinet och osten medan jag hade mamma i telefonen. Hade en hink inom räckhåll som tur var.Orkade inte dra ihop riset som är kvar efter det brunnit ut. Grannen ringde och bjöd med mig till majbrasan men jag orkade inte gå med. Blir närmare en km att gå och delvis över åker så det fick vara. Synd för jag har gått med i alla år jag inte jobbat. Många gånger har det bara varit vi två som suttit där men i år hade han fler som sällskap.
Jag och hundarna har ätit lite ost och jag tar ett glas vin. Pausat antibiotikan ikväll, vet att man inte ska göra så men jag orkar inte må mer illa än vad jag redan gör.
Vänta tills ni måste trä om den.Vi samlade vuxenpoäng idag både jag och sambonVi var orimligt nöjda och glada över att sätta upp vår nya torkvinda
![]()
Men fy!!! BeklagarSka försöka ta mig ut och kratta ihop det som är kvar av dagens risbränning. Har ont i foten så orkade inte dra ihop allt utan får ta resten i morgon om jag orkar.