Vad gör vi? Del CCXII

Efter regn blir det ännu finare hemma
IMG_0901.webp

Ätit frukost och grejat runt med mina dahlior som bor i påse. Några är väldigt piggelin andra rätt åtgångna efter växhusraset men de verkar skjuta nya skott. :bump:
Sol och blå himmel, ok temperatur men det blåser som fan. Tänker att jag ska ta en vända ut och klippa lite gräs innan det blir långt och tungt.

Fortsätter att röja ur syrummet. Snart kan jag dammsuga och torka golvet så kan vi flytta in sängen från gästrummet när sambon kommer hem.

Funderar på att lägga ut en skänkesannons på alla mina restgarner. Om jag i framtiden skulle få lust att sticka eller virka finns det ju nytt att köpa tänker jag. Mina barn har ju också passerat åldern när det går åt en massa garn till pyssel.

Testar ett - för mig - nytt recept. En sirapslimpa ska det förhoppningsvis bli :) .

Regnet har lugnat sig, och nu småstänker det bara. Och temperaturen har stigit till 7 grader. Men det är vinterjacka som gäller idag 😱 !

Sitter och fixar lite med släktforskning, som ju passar en ruggig dag som denna :)!

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 557
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 845
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 697
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 826

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka