Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså det här med kollegor som frågar en miljard frågor när man är på kurs preciiiiis innan lunch. Vilket innebär att det drar ut på tiden och lunchen därmed blir kortare för alla?
Jag vill hinna springa på lunchen, fråga kursledaren vid annat tillfälle om dina egna problem med din egen dator! :arghh:

Tog en liten promenad på stan på lunchen. Jobbar på kontoret idag så det funkar (när jag är i uniform så ska det ju bytas om etc = svårare att hinna, även om det händer att jag gör det). Skönt! :)

Jag kommer så klart inte att varken låsa in eller ställa kollegans material på golvet.
Jag kommer inte heller att slå någon av mina kolleger i ansiktet som jag antytt i något annat inlägg.
Jag kommer inte att ta någon av mina kolleger av daga som jag antytt i något annat inlägg.

Och visst. Det är ibland svårt försöka vara rolig i text.
Om du ändrar dig så röstar jag på alternativen A) eller C), vilket du tror har störst effekt. 🙃

En halvtimmes skogspromenad med hundarna i det fina vädret :love: Valde att ta en kortare promenad för jag ville sitta ut och dricka kaffe också innan jag behövde gå in och fortsätta jobba. Plockade med mig ris till påskris så nu är det fixat på köksbänken också. Pyntar typ inget till påsk men en påsklilja på köksbordet och påskris med några fjädrar på bänken vill jag ha iallafall :)

Känner mig orolig. Verkstaden hade startat min GPS och tryck på hem knappen. Känslan är inte den bästa

Hemma. Köpte epoxylim, det starkaste classe hade. Sedan hämtat ut två paket, min platta och ett våffeljärn. Nu bara bli av med det gamla, liksom min gamla micro. Glömde totalt bort att man kan gå till torget och lämna av det en gång i månaden, samt sista torsdagen i månaden. Irriterande!

Hemma. Köpte epoxylim, det starkaste classe hade. Sedan hämtat ut två paket, min platta och ett våffeljärn. Nu bara bli av med det gamla, liksom min gamla micro. Glömde totalt bort att man kan gå till torget och lämna av det en gång i månaden, samt sista torsdagen i månaden. Irriterande!
Nu vet jag inte var benet gick av, men om det går att "spjäla" med några tunnare lister som du även limmar fast och sätter i någon typ av spänn mha en rem och limmar brottytan och sedan limmar fast listerna runt om kan det hålla bättre? Alternativet är att ta det till en tapetserare som kan förstärka benet med en plugg. :idea:

Nu vet jag inte var benet gick av, men om det går att "spjäla" med några tunnare lister som du även limmar fast och sätter i någon typ av spänn mha en rem och limmar brottytan och sedan limmar fast listerna runt om kan det hålla bättre? Alternativet är att ta det till en tapetserare som kan förstärka benet med en plugg. :idea:

Pluggen med en skruv sitter kvar, det är liksom träet runtomkring som till en del slagits av. Så den glappar och benet vickar lite. Jaja, om det inte fungerar så får jag slänga den, lite synd eftersom den släpades upp från Göteborg. Limmet behöver jag ändå för att laga min byrå där den släppt på sidan så den nedersta byrålådan inte kan greppa valsen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund