Mitt ena öga är också mycket större än det andraSådär ser han väl inte ut ändå? Eller?
Han har alltså ett öga som är betydligt större än det andra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt ena öga är också mycket större än det andraSådär ser han väl inte ut ändå? Eller?
Han har alltså ett öga som är betydligt större än det andra?
Är så nöjd över att jag köpte en dosett. I stället för att fippla med medicinaskar och -burkar 6-7 gånger om dagen gör jag det nu bara en gång i veckan.![]()
Har ganska nyss kommit hem från jobbet och kan äntligen nysa, sörvla och hosta utan att gömma mig i källaren! Vilken frihet!
Nej, jag är inte sjuk, jag är allergisk. Hunden fäller.
Vinden ligger på söderifrån här så jag nyser som en tok. Vi har inte lokalt pollen ännu men jag bävar...
Det fungerade bra tills jag glömde den framme och labben fick en överdos av antidepressiva (bland annat, det var det farliga). Sen dess pillar jag varje dag och har allt gömt i stängd väska istället. Kunde väl i och för sig gömma dosetten där, men ja...Är så nöjd över att jag köpte en dosett. I stället för att fippla med medicinaskar och -burkar 6-7 gånger om dagen gör jag det nu bara en gång i veckan.![]()
Det är så sorgligt. Jag är rädd för att det kommer att bli matsvinn som aldrig någonsin. Så mycket mat kommer att bli för gammal och slängas.....Smet in på willy:s och möttes av en bekant som jobbar där. -Du kan gå hem - allt är slut.
Udda saker som potatis och allt ris är slutsålt. Två paket ekologisk ris kvar i den stora hyllan med rissorter. Vi enades om att folk inte är kloka.
Labbar är ju inte kända för att vara deprimerade heller, så det var ju dubbelt dumt...Det fungerade bra tills jag glömde den framme och labben fick en överdos av antidepressiva (bland annat, det var det farliga). Sen dess pillar jag varje dag och har allt gömt i stängd väska istället. Kunde väl i och för sig gömma dosetten där, men ja...
Har dem kvar sedan gammelmannens tidOkeeej.....
Nä det enda negativa hos honom är blodetLabbar är ju inte kända för att vara deprimerade heller, så det var ju dubbelt dumt...
(får jag skylla på att det är fredag den här gången?![]()
)
Labbar är ju inte kända för att vara deprimerade heller, så det var ju dubbelt dumt...
(får jag skylla på att det är fredag den här gången?![]()
)
Här haglade det en stund på em. Sedan blev det sol, resten av dan. Lite småkalltÄr det bara här det är fint väder idag? Varken blåsigt, regnigt eller snöigt?
Labben hälsar att han fick ökad puls och andning och kroppen gick upp i nån obehaglig hyperaktivitet. Inte att rekommendera. Han som är så trygg i sig själv tyckte det var obehagligt och pepOokeej... fick nu bilder av en patologiskt glad labbe på antidepressiva
Edit: Tur att det inte var speed!
Edit 2: Ja, det är fredag här också och jag är jättetrött... mao nästan allt är kul.