Jo, sant. Tänkte inte på att jag hade skrivit att jag är på ÖlandFast nu var det Öland och inte Sverige. Hälften av mina gener kommer från algutsrum några km norr om Färjestaden så jag borde känna till området.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, sant. Tänkte inte på att jag hade skrivit att jag är på ÖlandFast nu var det Öland och inte Sverige. Hälften av mina gener kommer från algutsrum några km norr om Färjestaden så jag borde känna till området.
Inte bara nästan, önskar det var så alltid och överallt!@tanten ... Det ar sa himla underbart att hora att det gick bra.
I dag kor vi genom Texas och korde forbi dar det just hant en alvarlig olycka. En man (polis? EMT? or whatever?) holl upp ett skynke sa ingen kunde se fran vagen ... och en polis stod och skrev "tickets" till ett par som formodligen filmat personen/personerna bakom skynket. Har ar det ett brott att filma eller ta upp ljudfiler utan medgivande. Onskar nastan att det var sa overallt.
Det är väl en känd biverkan?Huvudvärk, huvudvärk, huvudvärk.. Tagit en Alvedon men det hjälper inte..
Funderar på om all denna huvudvärk kan bero på hormonspiralen. Vore väl inte helt otänkbart.
Ja jag läste det i fass nu. Har bokat tid att plocka ut den för såhär kan jag ju inte ha det.Det är väl en känd biverkan?
Kondom?Ja jag läste det i fass nu. Har bokat tid att plocka ut den för såhär kan jag ju inte ha det.
Frågan är vad jag ska ha istället...
Nä så stort är det inte.Jo, sant. Tänkte inte på att jag hade skrivit att jag är på ÖlandMen Öland är rätt stort också, så fortfarande en bra gissning!
![]()
Jag tål inte latex så det blir dyrt sex för vår del med kondom. Hade kopparspiral innan och det funkade helt okej, förutom mellanblödningarna. Får väl se hur jag gör.Kondom?
Om du inte meckar med hormoner för att slippa andra besvär. Men oftast får man andra. Mindre eller större
Samma här, tål inte.Jag tål inte latex så det blir dyrt sex för vår del med kondom. Hade kopparspiral innan och det funkade helt okej, förutom mellanblödningarna. Får väl se hur jag gör.
https://www.bukefalos.se/threads/allmaenna-hjaelp-jag-har-foer-mycket-prylar-traden-del-3.1503161/Försöker hitta tråd men kommer inte ihåg rubriken. Någon om att rensa, röja återvinna eller nåt.
Jag har varit jätteduktig på semestern och vill ju visa det![]()
Satan i gatan vad bra du är! Tack! Jag har sökt på helt andra ord