Vad trevligt! Mor min och hennes särbo ska åka ner för det i helgenSka dricka lite kaffe och sedan ska jag köra till Öland. Ska jobba på skördefesten fredag lördag. Stannar kvar till söndag så då köra till södra delen en sväng innan jag kör hem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad trevligt! Mor min och hennes särbo ska åka ner för det i helgenSka dricka lite kaffe och sedan ska jag köra till Öland. Ska jobba på skördefesten fredag lördag. Stannar kvar till söndag så då köra till södra delen en sväng innan jag kör hem.
Förklarade att jag nog försov mig pga att jag varit uppe på toa sju gånger i natt. Vanligtvis är det noll.
Tydligen betyder det att jag har problem med prostatan, enligt kollegorna.
"Va?" sa nya kollegan "jag visste inte att tjejer har prostata???"
Andra kollegan: "Nej, inte normalt, men Hoarfrost är en alien. Men säg inte det till pentagon!"
Nu är jag alien också![]()
Fick kolla på wikipedia vad aliens egentligen innebär och funderar på om gud nu skulle finnas skulle hen räknas som en alien, en utomjordisk livsform?Gud OCH alien![]()
Gud OCH alien![]()
I min värld skulle gud och en alien lika gärna kunna vara samma. Så checks out!Fick kolla på wikipedia vad aliens egentligen innebär och funderar på om gud nu skulle finnas skulle hen räknas som en alien, en utomjordisk livsform?![]()
Det beror nog rätt rejält på livsåskådning skulle jag säga. En panteist skulle definitivt neka och många andra som tar inkarnerandet på största allvar. Flygande spaghettimonstret kan nog gå för ailien.Fick kolla på wikipedia vad aliens egentligen innebär och funderar på om gud nu skulle finnas skulle hen räknas som en alien, en utomjordisk livsform?![]()
Tack, det där behövde jag!