Bigarråer är också sommargodis 
(tur de såldes till billigare stammispris då jag redan vid köpet fick kasta några...)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men blääääääJösses amalia....
Så satans snygg karl det klev in genom dörren![]()
Tills han log... hade en stor klump rinnande lös-snus som tog upp hela käften
Alltså hallå karlslok kan ju inte gå runt och förstöra sådär.
Men man behöver väl inte pass för att åka till Norge?Hämtat mitt pass! Nu är jag redo för NorgeKollegan säger att det alltid regnar där, jag åker gärna även om det så regnar varje dag - kanske särskilt om det regnar varje dag
/smälter bort![]()
Jag har varit i Norge två gånger i juni och inte behövt varken eller på plats. (Vi kollade extra noga en av gångerna då det fanns anledning till det i jobbet)Pass på flyg.
Pass eller nationellt ID-kort på plats.
Går på kvällspromenad i parken där också hundratals gröna parakiter bor![]()
Sitter i stadsdelen Belville i Paris där det precis har lugnat ner sig efter att de skjutit med raketer eller vad det nu har varit, för.andra natten i rad. Låtit som bomber (rejält högt! Rutorna skallrar), och mycket skrik och gap. Har inga fönster ut mot gatan så ser inte riktigt vad som händer. All kollektivtrafik har varit avstängd sedan runt 19 på kvällen. Någon som vet en bra nyhetskanal som skriver på engelska och som rapporterar lite löpande? Är BBC bäst?
Men det var ett himla ifrågasättande… (förlåt, inte bara du). Jag blev osäker på reglerna och kände mig säker med ett pass, så jag gjorde ett för det kändes bättre för migMen man behöver väl inte pass för att åka till Norge?
Det är väl jättebra att ha ett giltigt pass! Jag borde fixa mitt med. Jag hade pass när jag åkte till Helsingör, det kändes bättre helt enkelt.Men det var ett himla ifrågasättande… (förlåt, inte bara du). Jag blev osäker på reglerna och kände mig säker med ett pass, så jag gjorde ett för det kändes bättre för mig
Kollegan läste att körkort räckte, det var den enda id-handlingen jag hade innan. Jag tyckte inte riktigt det stämde. Men hur som helst. Nu är jag säker iaf, och det känns bra för mig.
Men det var ett himla ifrågasättande… (förlåt, inte bara du). Jag blev osäker på reglerna och kände mig säker med ett pass, så jag gjorde ett för det kändes bättre för mig
Kollegan läste att körkort räckte, det var den enda id-handlingen jag hade innan. Jag tyckte inte riktigt det stämde. Men hur som helst. Nu är jag säker iaf, och det känns bra för mig.
Jag testade också. Fick "6"...Gjorde precis ett test på Strålsäkerhetsmyndighetens hemsida. Hur mycket sol tål du?
Mitt UV-index blev 0. På en skala 1-11+ blev jag 0. Det är fan illa![]()
Mitt blev också 0!Gjorde precis ett test på Strålsäkerhetsmyndighetens hemsida. Hur mycket sol tål du?
Mitt UV-index blev 0. På en skala 1-11+ blev jag 0. Det är fan illa![]()